• Midka

Tråddödare forts....

Hej på er! Tänkte vara inne hos er medans sportgalan går på TVn. Här är allt lugnt för övrigt... Har varit tvungen att vara lite social med mina arbkamrater men det har varit ganska ok idag. Funderar på om jag kan hålla min försörjning utan arbete.... Nä! Det är bara att bita i det sura äpplet och fortsätta pallra mig iväg till arbetet. {#lang_emotions_frown}

• Midka
    Isnogood skrev 2010-01-18 20:50:19 följande:
    Aj...jaa, vad ska man säga...Själv är jag ju psykiskt sjuk, en idiot, psykfall, mm mm mm mm mm mm osv pga att jag inte delar samma åsikt som en annan... Så inte mycket förvånar mig direkt...men just det där när det gäller barn...det är hårt, en helt annan sak att försöka ge sig på mig som i alla fall kan ge tillbaka om jag känner för det...O andra sidan...näe...det finns folk..o sen finns det FOLK
    Men vad får folk att tro att man kan länka och lägga ut sin familj hur som helst på nätet och förvänta sig apploder till allt?? Det är inte en som gör det utan flera som tycker att det är ok att göra så... Jisses! Siste människan är inte född tydligen....

{#lang_emotions_ghost}
  • Midka

Ska snart loggaut och lägga lillen. (Ja, kl är sent men han vägrar att sova! *suck* )

M mmm m!!! Säger bara ... Martin Stenmark (svt idrottsgalan) .... Mums!!! Nästan så jag får torka snigelspår. {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_embarassed}  Tur att jag har byxor på mig.....

Go natt på er kamrater!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    *trådkram*

• Midka
    {#lang_emotions_laughing}Velour skrev 2010-01-18 21:00:51 följande:
    TS gillar att outa sig lite för mycket, ja
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-19 21:46:58 följande:
    Opponeringen sker imorgon mellan 9 och 12. Fallet är rätt OK och handlar om betyg och stämpling. Alltså om betygsättningen är en del av stämplingen som en elev råkar ut för och hur betyg påverkar en elev etc.Hur har du haft det idag då?
    Det var på radion här idag. De har format en testgrupp med speciallärare som gått igenom många skrivningar och hur betygen stämmer med elevens faktiska resultat. ca 40 % har fått fel betyg. Flesta har fått för högt. I de klasser där snittet är högt blir bedömningen ibland för hård och några har fått lägre betyg än de faktiskt presterat. Mycket intressant!
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-01-20 00:53:17 följande:
    Oj, här var det deppigt i tråden...... nu är ju inte jag den rätta personen att pigga upp eftersom jag själv varit nere i veckan. Men på tal om B-vitaminbrist så kan jag berätta att jag hade det för några år sedan när jag bodde i Colombia. Diagnosen kändes inte så jobbig men behandlingen var ju lite speciell. Den bestod av sprutor i ena skinkan. Jag brukar vara väldigt tålig vad gäller medeciner och sprutor. Och jag säger inte att jag klagade av sprutorna trots att de gjorde djävulskt ont. Problemet var att jag inte kunde gå efteråt. Inte på grund av smärtan utan helt enkelt för att hela rumpmuskeln bara tappade kontakten med hjärnan. Så jag haltade runt hela resten av dagen. Så jag fick ta sprutorna växelvis i högra och vänstra skinkan annars hade jag blivit helt förlamad.Så, hoppas ni fick er ett gott skratt...
    Oj! Ska inte ge mig in på att ens försöka förklara vilka bilder det skapade hos mig....
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-20 12:29:46 följande:
    Men gumman! Fast sånt där är så vanligt för mig så jag höjer inte på ögonbrynet när nån annan gör så. Välkommen till Riksorganisationen för tankspridda!
    Har ni funderat att gå med i ÅNK?
    Jag har innehaft årets-medlem två år irad men blev omkörd förra året...
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-20 19:41:26 följande:
    Tjääännaaa! Ja, det lär nog ta lite tid...Väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...vänta r...väntar...väntar....väntar...väntar...väntar... väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...vänta r...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...v äntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar ...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...vä ntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar. ..väntar...väntar...väntar...väntar....väntar...vä ntar...väntar...väntar...väntar...väntar..
    He, he... idag var det inte så farligt iaf.. Har varit värre gånger!
    Kul med er uppsats, eller... tråkigt men lite kul för din del. Tror väl inte att det gagnar dig i framtiden men lite skönt just nu att kunna knäppa din grupp lite på näsan... {#lang_emotions_djavulsk}
Svar på tråden Tråddödare forts....