Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-03-06 22:06:43 följande:
    Ja! Han har fisit och rapat så den är i fin form nu.... Sur som ättika somnade han framför TVn med orden "Jag bryr mig inte vem som vinner" (Neo åkte ur mot Kalle M och där var kvällen förstörd....)Annars har vi haft det toppen. TVÅ hamburgare fick han i sig efter en timme med att flytta snö!
    Hahah, fisit och rapat. Ja, det hjälper ju många gånger

Naaw, det där var ju inte kul. Hoppas han inte vaknar sur imorgon.

Gött med hamburgare och två dessutom! Var det hemlagade eller åkte ni ut och åt?
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-06 22:09:57 följande:
    Gott! (Som i bra, alltså.... inte som i gott - han smakade gott. Alltså jag menar att gott är ett lokalt uttryck för något bra...  eller....  alltså ...       Tokigt blev detta!)

Men han är en riktig godbit så jag förstår
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-06 22:12:17 följande:
    Åt hemma men jag vet inte om man kan kalla Ica´s frysta för hemlagade.... Gott blev det i alla fall!(Och nu menade jag gott, som i att det smakade gott.... inte som i bra... eller??? Attans! Nu blev det så där rörigt igen!!      )
    De var iaf halvt hemlagade, lite fifty fifty. Eller, lagningen avslutades i hemmet eller nåt sånt..Ja ja..Som i humorprogrammet Hassan där de trakasserade nån korvkiosk eller liknande genom att envisas med att potatismoset som kiosken sålde inte alls var hemlagat, utan kiosklagat. För hade moset varit hemlagat så betydde det att kioskbiträdet hade lagat moset hemma hos sig själv och sen tagit med det till kiosken
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-06 22:13:55 följande:
    Har inte haft äran att träffa han Irl så.... men av dina ord att dömma är han en riktig pudding!!!Kul! Nu kan vi säga vad vi vill om honom och han kan inte svara tillbaka...
    Ja, en riktigt chokladpudding...muums...

Hahha, ditt busfrö Men ja, nu kan vi snacka om honom. Vem vet, det kanske provocerar honom till att komma tillbaka igen.
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-06 22:14:13 följande:

Heheh!

Okej, okej..han kanske har ett vackert inre
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-06 22:22:56 följande:
    Velan vännen... Nu har du inte riktigt läst Issos inlägg om att Kalle försökte pussa ner hanne när hon var, typ 13... ? Hon kommer nog aldrig gilla karln....
    Jo, men det var väl fiiint och romantiiiskt!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-06 22:23:20 följande:
    Kan tänka mig att hans inre är fyllt av mat som är på väg att brytas ner...o DET låter inte "vackert"

Nej, särskilt inte när det är på väg ut...{#lang_emotions_throwup}
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-06 22:27:43 följande:
    Inget slår Hassan som ringer till en MC klubb och frågar på medlemskap och han hävdar att han har en Zyndapp 125hk....
    Den har jag missat, men fan vad fräcka de var
  • Velour

Men jag gillade när de härmade Ingvar Carlsson som pratade lite skit för att sen i slutet balla ur och ropa på sin fru hela tiden

Eller...visst var det Ingvar Carlsson de härmade?

• Velour
    Midka skrev 2010-03-06 22:34:04 följande:
    Vet inte. Jag har inte gillat dem förrän jag hörde den med MC klubben. Gissar att jag sitter inne med lite dubbelmoral eftersom jag generllt inte gillar när folk driver med folk som är i tjänst. Det är tillräckligt med alla puckon som är verkliga och då är det inte snällt att göra det än värre.... (booooring! Jag vet....)Dock var MC hysteriskt rolig.... Iof kan man inte säga att en klubb är som att vara i tjänst men, men....
    Ja, alla har väl olika smak
Svar på tråden Tråddödare forts....