-
Men han kanske inte vill ha migIsnogood skrev 2010-03-06 22:34:40 följande:Du kan FÅ honom
-
Alla som gillar roliga porrfilmstitlar som liknar riktiga filmtitlar räcker upp en hand!!
*Schindler's Fist (Schindler's List)
*Glad he ate her (Gladiator)
*Batman in Robin (Batman and Robin)
*Blowjob Impossible (Mission Impossible)
*Star Whores (Star Wars)
*Sorest Rump (Forrest Gump)
*Edward Penishands (Edward Scissorhands)
*In Diana Jones (Indiana Jones)
*Lord Of The G-Strings (Lord of the Rings)
*White Men Can't Hump (White men can't jump)
*Blown in 60 Seconds (Gone in 60 seconds)
*Buttman and Throbbin' (Batman and Robin)
*Free My Willy (Free Willy)
*Sperminator (Terminator)
*Shaving Ryan's privates (Saving Private Ryan)
*Forrest hump (Forrest Gump)
*Toy Story (tja...it speaks for itself)
-
Konstigt att texten blev så liten

-
Vemvemvem?Isnogood skrev 2010-03-06 22:45:13 följande:Ok...nu är jag absoluuuut inte av den nyfikna sorten ( ) men när någon är inne på min sida o sedan lämnar en kommentar i gästboken så blir ja ju nyfiken o vill kolla "vem"...men så HAR inte människan någon info ALLS synns det inte på mig att jag är sjukligt nyfiken..?!?!?!? Vilket jag ju förstås absolut INTE är... Attans -
Phu!Isnogood skrev 2010-03-06 22:46:38 följande:D e lugnt..än är jag inte så gammal att jag inte kan läsa den storleken på text
Men desto jobbigare för mig som har varit glasögonorm sedan 17-års ålder och som har förvärrats med åren
-
Isnogood skrev 2010-03-06 22:38:00 följande:Har du en arm..? Då är han nog nöjd O har du TVÅ armar så är det ju DUBBELT så bra
Och kan han massera rygg bra så är han nog en riktig keeper! -
Isnogood skrev 2010-03-06 22:34:08 följande:VARJE sommar...HELA sommarlovet under HELA uppväxten fram till ja blev 14 o fick möjligheten att stanna hemma...det blev för mycket, gemenskapen i säg har jag inget emot faktiskt...kan sakna det där fria "alla pratar o umgås med alla" i bland Nyckelharpan har jag kvar också, min pappa byggde en spegelvänd trekvartsstorleks- nyckelharpa åt mig, därför jag började spela...men jag lyckades aldrig lära mig noter men eftersom den var byggd för vänsterhänt o då spegelvänd så kunde jag stå mittemot någon o spela efter dem Har en fullstor nyckelharpa också men pappa hann aldrig bygga klart den innan han gick bort o jag kan fortfarande inte bestämma mig för om jag vill att någon annan ska göra klart den i stället...jag har alla delar men beslutet är kvar...
-
Du med babeMidka skrev 2010-03-06 23:01:15 följande:Kul och se er men nu ska jag snart i säng....Gonatt!!
Godnatt och sov så gott. Kraaaam! -
Jag såg det nu och håller med dig. Allt det han skrev om sig i din gästbok hade han ju kunnat skriva i sin pres. ÖÖöh!Isnogood skrev 2010-03-06 23:01:56 följande:Kolla min gästbok, jag försökte dra ur honom lite info o lite gick det att få ur han Men det måste ju vara jobbigt att behöva svara på miljoner frågor varje gång i stället för att göra en press... -
Somnade alla samtidigt eller?