Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-03-05 23:47:27 följande:
    Ni fick mig att tvivla så mycket att jag var tvungen att googla..
    Shit, allvar? Jag och Sedek har bara larvat oss om den där filmen. Men himla kul att det fick dig att tvivla
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 23:49:24 följande:
    Jag skrev ju så för att jag INTE tycker du är ytlig, men visst om du säger att du är det så... Okej för mig!22 åring... Ja, han är ju ung i alla fall.
    Jahaa, men vad bra för det tycker inte jag heller att jag är
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-05 23:49:46 följande:
    Den sista Stig Larsson filmen.. "luftslottet som sprängdes"
    Ok, har hört filmtiteln alldeles för många gånger, men känner att den filmen är överskattad.

Hur går det med Avatar? Har du sett den än?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-05 23:50:37 följande:
    vad schysst då.. eller så var det mitt fel som inte läste tillbaka i tråden.
    Japp, du har inte läst tillbaka i tråden.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 23:53:28 följande:
    Shutter, inte sett. Utspelar sig i Thailand?Visst är det imponerande att ta sig från där den där båten sjönk ända till Thailand på vrakdelar!
    Ja, Shutter är en thailändsk film, inspelad i Thailand. Se den gärna. Visst, ingen Wow-film, men vissa scener duger.

Vadå vrakdelar? Han simmade mestadels och ibland när han blev trött åkte han på någon hajs rygg! Slå det du!
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:54:33 följande:
    På höger vad så kommer det bli en stegrande häst gjord av svarta flammor...svårt o beskriva bilden men jag kommer visa den när den är gjord Hittade en bild på en galloperande häst gjord av flammor på nätet så jag spann vidare på den ideen o gjorde en stegrande i stället...När den är gjord så kommer det bli en svart drake på vänstra vaden, kan bara göra en av dem åt gången då det kommer ta mycket tid...Draken för att den är ganska stor o hästen för att det är mycket "pillriga" detaljer... var inte det lättaste att välja vilken jag ville göra först då jag helst vill ha ALLA på en gång...men det får jag inte för tatueraren    Konstigt...Tack till sambon
    Du har skitbra smak du!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-05 23:55:55 följande:
    *pustar ut* Vilken tur... Snacka om att jag i så fall skulle haft en väldigt fel bild av dig
    Vad har du för bild av mig, om jag får fråga? {#lang_emotions_dreamer}*nyfiken i en (dum) strut*
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-05 23:58:13 följande:
    Jag betalade 300 för dom jag har på handlederna plus första draken på halsen...den jag gjorde i dag betalade jag också 300 för (texten plus draken...)Men jag betalade 400 för draken på hö.sida av halsen... Beror lite på hur mycket jobb han måste lägga ner plus hur mycket tid det tar...sen tror jag att jag fick det billigare i dag pga att jag fyllt år...
    Det är väldigt, vääldigt billigt för tatueringar av de storlekarna. Buhu! Varför kan inte jag känna någon tatuerare?

Känner han någon tatuerare här i Linköping som kan gadda så snyggt och vara hygienisk för lite billigare peng?
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-05 23:59:53 följande:
    Hela min kropp skiker att jag håller på att bli sjuk, snuvig, ont i halsen, värk i kroppen och har den där äckliga smaken av sjukdom i munnen.Hur fan ska jag orkar det, går redan på knäna, är redan under isen, går redan på halvfart.. ja, ni fattar. *går och lägger mig*Godnatt allihopa!
    Nej fy! Håller tummarna för att du inte ska däcka!

Men godnatt på dig och hoppas du sover gott
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-06 00:04:08 följande:
    Att du är icke-ytlig såklart
    Wow! Det var ju riktigt utförligt Jag är imponerad *not*
Svar på tråden Tråddödare forts....