Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-31 18:28:28 följande:
    Är det bara när jag ska till Kos jag får tänka på kvinnliga könsorgan? Tack för den du... då får du bara tänka på manliga när du åker till Sibirien...
    Glöm inte ( Coscos ) {#lang_emotions_wink}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-31 18:29:57 följande:
    Kleta på? Hur kletar man på en tablett? Ni iranier är så kreativa...
    Man mosar det dummer och blandar det med lite lite vatten så det blir som en deg sen kletar man på förstår du.

Kemi A fick jag i övrigt VG {#lang_emotions_djavulsk}
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-31 18:31:19 följande:
    I want to rub something in your face... vet inte vad, men vi kommer säkert på något... tavegyl kanske...
    Förhoppningsviss en NY tablett får man hoppas {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-01-31 18:30:49 följande:
    Mmm.. men helgen blev inte som jag tänkt mig. Insåg att jag klarade inte av att ha sex med honom för det kändes bara konstigt, som om ens storebror skulle ta på en.
    Åh, beklagar :(

Men visst var det en till som hade erbjudit sig? {#lang_emotions_kiss}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-31 18:30:18 följande:
    Vi satt däruppe nånstans...men vi kunde se henne ändå. Hörde att kungafamiljen också var där. Sant? Men det var stort att se henne live Jaja! Jag läste väl fel då! Du behöver inte rub it in my face!!!
    Kungafamiljen var där första gången. När var du där?

Jag var där nu senast för ungefär 2år sen.

Äh, puss på dig {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-31 18:36:48 följande:
    Bara VG? Och varför talar du om det?Var det det du lärde dig, att om man mosar en tablett och blandar med vatten så är det inte en tablett längre? Ooooooooookej...Men vad ska jag smeta tavegylen på då? Den hjälper bra när man sväljer den mot allergi-klåda, men har ingen lust att smeta den på något. Förutom Vellans ansikte då, men det känns inte som att förarbeter är så inspirerande. Mosa tabletter hit och dit...
    Eftersom du talade om att vi iranier är kreativa så tänkte jag att du kanske ville ha mina betyg {#lang_emotions_tongue_out} Äh, det var mest för att reta dig.

Men jösses, VAD har du rökt senaste dagarna? Du brukade svara kommentarerna med sarkasm innan och inte med invecklade meningar.

Du skrev

" Jaha, är det det tavegyl är till för? I en inlägg "

Eftersom det hade föreslagits att tavegylet skulle kletas på velours sons -------- så skrev jag till DIG:

" Jepp, kleta du på. "

Kaput? {#lang_emotions_kiss}
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-01-31 18:37:35 följande:
    Inget att beklaga, jag kände det på mig innan.. stilla min frustation i fredags sen sa jag till honom att nu får du inte röra mig mer.
    Man ska Nej, när det inte känns rätt.

Hoppas det går bättre med den andra. Håller tummarna ;)
  • I Blackrose I

Måste tyvärr lämna er. Killarna är på väg hem och jag måste duka fram maten.

Puss på er guys.

C u later.

• I Blackrose I
    Scratchy skrev 2010-01-31 18:46:25 följande:
    För att det stillar klådan var också uppe för diskussion och det var det jag menade. Jag har tavegyl utskrivet på recept på att minska klådan när jag är dum nog att äta pesto (vilket jag gör nästan varje dag) trots att jag är sjukt allergisk mot pesto.Va? Jag har inte rökt. Jag har börjat äta havregrynsgröt på morgonen och det har förbättrat min ämnesomsättning så till den grad att jag är mer tillfreds med allt och alla...
    Nu börjar jag bli riktig orolig för din hälsa {#lang_emotions_surprised}

Kul att du är nöjd med livet. {#lang_emotions_kiss} Det kanske var youtube-klippens förtjänst? {#lang_emotions_tongue_out}
  • I Blackrose I

Hej igen {#lang_emotions_embarassed}

Jag skäms, jag är så fucking lättretad när jag har mens {#lang_emotions_cry}.  Nu sa jag till maken att låta mig va ifred i arbetsrummet för att jag är rädd att jag annars ska flyga upp i taket så fort han säger nåt :( 
    Han frågade hur jag mådde vid middag och jag " INGET, vadå. Jag mår bra ". Blir så trött på mig själv ibland. {#lang_emotions_frown}

Så nu får ni tåla mig fram till 22:00.

Svar på tråden Tråddödare forts....