Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour-

Scratch har varit ovanlig "normal" så det är inte hans fel att jag sitter här och tjurar.

Nej fan, hatar och va kvinna ibland. Jäkla, förbannade manskrälle {#lang_emotions_yell}

4 fucking helvetes dag. Åhhhhh, vill ha kram men va dum mot maken och jag för stolt för att gå till honom nu * surar vidare *

Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I

Sedek

Såg det nu {#lang_emotions_sunny}

Du fick mig och smila mitt i allt elände. Tack.

• I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-31 21:03:57 följande:
    Kan du inte skicka ett mail till gubben och förklara dig lite...?
    Skicka mail?!

Han sitter i vardagsrummet.

Orkar inte med hans "snällhet" och "tafsande". Ja, jag vet jag har problem men jag kan inte med killar när jag har mens.

Är han snäll vill jag strypa honom. Om han frågar hur jag mår, blir jag irriterad. Om han inte frågar hur jag mår blir jag irriterad. Om han kommer nära vill jag slå honom. Om han inte kramar mig så tjurar jag att han inte bryr sig..........

Ja, jag vet. Mitt fel.
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-31 21:06:00 följande:
    Ja, nånstans låååångt inne i Scratchy finns en uns av omtänksamhet. Och den lilla omtänksamheten grävde sig fram idag för att du inte mår bra Du, svälj stoltheten med en gång kan jag säga. När du går till honom och visar att du vill kramas, och han kramar dig, så kommer du att smälta. Och hans hjärta slår dubbelslag *i min perfekta värld*
    Ja, jag har märkt att han trots allt är mänsklig. :)

Tror jag ska ta och lägga mig med en varm riskudde. Gör så förbannad ont {#lang_emotions_cry}

Svälja stoltheten?! Kanske en annan gång.......
  • I Blackrose I
    Sedek skrev 2010-01-31 21:09:46 följande:
    Varsågod! Ännu roligare om man vet hur jag ser ut annars...Spridit glädje idag -  check!
    {#lang_emotions_kiss}
  • I Blackrose I

Nej, hörrni. Jag klarar inte av mer {#lang_emotions_embarassed}

Ha en trevlig kväll.

Går och lägger mig. Fuck, fuck, fuck *surar vidare*

• I Blackrose I

{#lang_emotions_frown} Sjukanmälde mig idag.

Sov inte nånting inatt. Gjorde så förbannad ont. till slut ringde jag och frågade sjukvårdsupplyssningen kl 5 på morgonen, tog en cidoton kl 5 morgonen och vaknade nyss. {#lang_emotions_embarassed}

Samma jäkla situation varenda månad. Såååå trött på att få ångest varje månad när det närmar sig dom här dagarna...suck.

• I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-01 11:39:35 följande:
    Vart har du ont?
    mensvärk {#lang_emotions_embarassed} det känns som om mina äggstockar ska explodera. Böjer jag mig ner så känns det som om man sticker in en vass kniv {#lang_emotions_embarassed} 

Så har jag det dom 3-4 första dagarna sen blir det "vanlig" mensvärk.

Sa till maken imorse att han skulle sova hos en kompis idag&imorgon. Orkar inte med att hålla skenet uppe........{#lang_emotions_frown}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-01 13:16:39 följande:
    Men oj, trodde inte att du hade sååå ont Har du verkligen så förbaskat ont varenda månad?Finns det inget läkarna kan göra?
    Jag kan operar och sluta få mens fick jag till svar sist {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I

Jag vet inte hur jag ska förklara medicinsk men tydligen så finns det inte "plats" med allting där nere i min kropp så när jag får mens och det "sväller" där inne så kommer mina äggstockar i kläm och jag får det här förbannade värken. {#lang_emotions_embarassed}

Efter 3-4 dagar när "svullnaden" går ner så försvinner värken sakta men samma skit varje månad. {#lang_emotions_frown}

Svar på tråden Tråddödare forts....