Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-01 13:37:25 följande:
    Blev det så efter att du fick barn?
    Det blev värre när jag fick barn. Jag har alltid haft problem med mensvärk men efter barnen blev det värre.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-02-01 13:39:20 följande:
    Men då måste ju kunna ge dig någon bra smärtlindring sålänge tills du slutar ha mens?! Du ska ju inte behöva sjukskriva dig varje månad pga smärtan?Jag har själv haft sådan sjuk mensvärk några gånger men som tur är inte så ofte. Men när jag var yngre fick jag ofta migrän av hormonerna vilket var riktigt jobbigt.
    Jag har migrän också. {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I

Nopp, den sitter där den ska. Om du bara vet hur många som har varit där inne och rotat, tur att det inte räknas som otrohet. {#lang_emotions_laughing}

Måste ju få skoja om nåt.

• I Blackrose I

Jag har fått en massa värktabletter genom åren men det enda som hjälper är citodon men är man blatte så kanske det är okej att man tar citodon när man har mensvärk! {#lang_emotions_undecided}{#lang_emotions_tongue_out}

• I Blackrose I

Mina äggstockar och min livmoder. {#lang_emotions_embarassed}

• I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-01 13:54:44 följande:
    Tycker dom inte att du är för ung för att hamna i klimakteriet? Vet ju visserligen inte hur gammal du är.
    Jag är "bara" 30 men det är det enda dom kan erbjuda mig. finns inget annat sätt att bli av med eländet. {#lang_emotions_frown}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-01 13:51:00 följande:
    Ok, men vad är det som tar upp så mycket plats?Hahah, en och annan har ju varit därnere. Även kvinnor. Betyder det att jag är lesbisk?
    min livmoder, mina äggstockar, min urinblåsa. Allt "därnere" sitter för nära varandra så när jag har mens och det sväller upp extra där nere så blir det kaoset jag har nu.

urinblåsan kan dom ju inte ta bort så det får bli dom andra två. {#lang_emotions_frown}
  • I Blackrose I

Ja...{#lang_emotions_embarassed}

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-01 14:05:39 följande:
    Och de säger att det är omöjligt att göra ett ingrepp och skapa ett litet avstånd? Är det omöjligt eller är det möjligt men att det kostar mer än att ta bort hela apparaten?
    Jadu, vad ska jag svara på det?!

Det är därför jag tvekar. Ska kolla upp det nästa gång vi åker ner till Iran så får jag se vad dom svarar ( När vi får våra förbannade papper klara från ambassaden )
  • I Blackrose I

mandi

inlägg # 8908 var svar till din fråga.

Svar på tråden Tråddödare forts....