Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-02-01 21:58:26 följande:
    Tjoho! Vilket fint nr!!!Tack för alla gratulationer!!
    Hehehehehe.

Gratulerar damen. {#lang_emotions_cheers}
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I

Gonatt Midka och fiona.

Sov så gott. {#lang_emotions_heart}

• I Blackrose I

Meeeeeeeen, hallo. Vart försvann alla?

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-01 22:18:38 följande:
    Tack Roses för dina skämt Jag förstår att din man INTE vill vara i närheten när du är som en exploderande vulkan...men han är gullig ändå!Midka - hoppas ni får ett avslut på testet och att det inte blir några större problem där Godnatt!Fiona - kram på dig och hoppas att det löser sig för dig Godnatt!Mandi - hoppas du vinner Resten - godnatt och dröm sött om vi inte ses om ett par timmar för jag måste ta hand om lillen.
    Men dumma dig. Dessutom håller min "motståndare" att skriva i språktråden.

Väntar med spänning och se vilka koranverser han ska rabbla upp nu.

Jaja, ha det så gott. Sov gott.

Puss puss.
  • I Blackrose I

Gokväll ;) Nån här?

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-02 16:32:18 följande:
    Uppdatering: Lillkillen har haft jättesvårt att kissa pga smärtan. Så vi gick till VC där de tyckte att det såg ut som om han har en liten infektion på själva snoppen/under förhuden. Ingen urinvägsinfektion som jag trodde. SKÖNT!Så vi fick med oss salva att smörja in under förhuden så att infektionen och smärtan ska avta. Sen fick vi en alsolösning att bada på utslagen på kroppen. Sen måste han äta Alvedon flera gånger om dagen plus Tavegyl.Jag HOPPAS verkligen att det har tar slut så snart som möjligt, för det är faktiskt besvärligt!Sedek: Så du fick samtal från Norstat till slut? Vad skönt att det inte var jag på telefonen, för det jag hatar är att störa mitt i barnskrik/nattning/matdags etc. Visst, det är väl aldrig kul att få såna samtal, men det finns vissa tider som är mindre lämpliga än andra. Hahah, är du rädd för vad jag ska hitta på om jag ger mig på dig? Jag trodde att du var tuffare än så
    Men lille gubben då. Skönt i alla fall att det inte är urinväginfektion.

Gör allt det som läkarna har sagt så ska det nog gå bra.

Skickar en massa puss till lillgubben. 

Kram nazi. {#lang_emotions_heart}
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-02 20:09:36 följande:
    Tack sötis Det värmde. Det som är bra är att febern åtminstone är borta. Och inga nya utslag har växt fram heller! Så nu kommer det att klia tills utslagen torkar och försvinner Hur är det dig? Mår du bättre idag?
    Jodå, jag mår bra. Var på jobbet idag och gick folk på nerverna. ;)

På morgonen när jag kom så gnällde jag över att kaffet smakade blä sen gnällde jag att fikabrödet var seg efter 5sekunder frågade en arbetskamrat " Åh, har du mens? " Förstår du att jag blev röd som en tomat? :p

Annars har jag mest suttit och försökt hitta nånting på nätet jag ska i ansiktet på árár och nu har jag äntligen hittat nåt som jag ska skriva i språktråden *puh* Det var inte lätt kan jag säga men jag ger mig inte.....Envis som f*n är jag ;)

Har du varit i tråden på sistone?

Hur är det själv då? Allt väl?
  • I Blackrose I

Men vänta och läs min sista inlägg på språktråden så kommer du bli på bättre humör. Jag skriver en av mina bästa inlägg hittils. sitter och riktig njuter ;)

• I Blackrose I

Hallo`?????  Midka?  Khoshgele nazi? ;)

Jaja, jag går och tar en bloss.

Svar på tråden Tråddödare forts....