Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-01 14:11:25 följande:
    Visst känns det skit att tvingas ta på sig slöjan i iranska ambassaden?Jag undrar vad fan de skulle kunna göra om jag tog av mig den Vi är ju på svensk mark. Visst, jag skulle nog aldrig få sätta min fot i Iran mer, men det tänker jag ändå inte göra.
    Men ambassaden är iransk mark så det är nog därför.

För övrigt skiter jag fullständig i dom som jobbar där så länge dom fixar mina papper.

Kommer snart. Ska bara fixa en grej.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-02-01 14:18:41 följande:
    Jag vet, de räknar det som iransk mark fast det egentligen inte är det. Jag kan inte låta bli att störa mig på det fenomenet. Till råga på allt fick vi fräcka frågor en gång, men jag gav henne en "om-blickar-kunde-döda"-blick så hon höll käft
    Om jag ska vara rättviss så tillhör marken respektive land där ambassaden ligger. Amerkansk ambassad - amerikansk mark - amerikanska regler

därmed inte sagt att jag diggar iranska regler. En gång hade jag lillkillens babyfilt på huvudet då jag totalt glömde att man skulle ha med sig sjal. {#lang_emotions_laughing}
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-01 14:29:39 följande:
    Jobbigt, det har jag oxå.. men som tur är inte ont.Har du testat ta vätskedrivande när du får din mensvärk?
    om du menar tablettform nej men jag dricker massviss med kaffe. Hmmm... var kaffe vätskedrivande?

Om ni kunde förstå hur fucking ont det gör för tillfället men jag oooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrkar inte ligga i sängs mer idag. Blir ju tokig av att bara ligga. {#lang_emotions_cry}
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-01 14:32:29 följande:
    Försöker förstå vad du menar med kosta mer och vad det har med Iran att göra? Någon religös grej?
    Velour är ateist och jag zartoshti så nej, det är inte religionproblem {#lang_emotions_kiss}
  • I Blackrose I

Jag anser att iranska läkare kan sin sak bättre ( dont shoot me please ) så jag ska visa mig där nere en gång innan jag beslutar vad jag ska göra med barnverkstad. Konkurs eller ej.

• I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-01 14:37:12 följande:
    Varma vetekuddar?
    Jag sitter på riskudde nu {#lang_emotions_embarassed}
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-01 14:36:48 följande:
    Man samlar ju en massa vätska innan mens och de kan ju göra att svullnaden blir värre. Allt är ju värt att prova.
    Om jag ska vara ärlig så har jag gett uoo hoppet om en medicin som funkar :( Ska som sagt visa mig en gång där nere så får vi se hur det blir.
  • I Blackrose I
    Mandi74 skrev 2010-02-01 14:45:56 följande:
    Lägg den på magen iställe, det är väl där du har ont inte i rumpan.
    Jo, jag växlar men det var farmor som sa att det hjälper bättre om man sitter på den så jag tänkte prova.
  • I Blackrose I

Nej, hörni. Kan inte. Ska lägga mig på soffan lite. {#lang_emotions_embarassed}

Ha det bra.

• I Blackrose I

Hej igen

Har packat ner mig i soffan med bärbardatorn framför mig. Har inte gjort nåt vettig på hela dan.

Velour: Ska jag dra " Rashti-jokes "? Du är väl inte rashti? {#lang_emotions_wink} 

Svar på tråden Tråddödare forts....