• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-23 22:56:41 följande:
    Nåt fel på min dator
    ?
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-23 22:58:44 följande:
    Spännande? Just ja, glömde bort att fejan stjäl bilderna och gör att när man inte kan göra något ogjort Men lägg ut lite bilder på dig
    Jag ska fundera på det och sen vilka bilder... Snyggaste är de på lillen men på mig.. Jag är inte den mest fotogeniqa typen. Gör mig bäst live!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-23 23:01:07 följande:
    Den lyder mig inte ibland. Bl.a. ställde den till det i inlägg nr.6811   Jag gjorde inte medvetet inlägget så långt.
    Tror jag inte!
    Tror du vill djävlas lite... {#lang_emotions_djavulsk} he he...

Såg i någon tråd att en person ber om ursäkt för att h*n skrikit (skrivit med stora bks) och att det var av misstag för att h*n "råkat" komma åt caps tangenten.... HA HA säger jag! Inte "råkar" man komma åt den i en enda mening och har små bkst före och efter!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-23 23:10:23 följande:
    shit, jag trodde nästan Velour ångsökt tråden!
    Hon gör sitt bästa för att döda den. Det är det som det handlar om...

Hej på dig! Hoppas indiern smakade gott... Blir lite avis på att ni bara kan gå ut och äta så där... Vill inte byta på något sätt men ibland blir jag påmind av något avlägset, bekvämt, njutningsbart.....
  • Midka

Jag ska snart lägga mig... min dag att gå upp imorgon men jag har grundat bra... lillen har varit uppe till halv tio två kvällar i rad så jag hoppas han sover till nio imorgon!!!!

*hoppas, hoppas*

• Midka
    Polly S skrev 2010-01-23 23:19:04 följande:
    vänta bara en 15 år så...
    he he...
    Skulle vara nöjd med en barnvakt som är accepterad för ca... ett dygn..?
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-23 23:20:36 följande:
    Du har rätt där. Nu är min snällhet mer korrekt bara, inte slänga runt den överallt. Eftersom jag har så mycket snällhet inom mig så måste jag tänka på vart jag strör ut den. Man kan nog säga att den är mer riktad nu.Det där finns det ju ingen logik i för en som inte vet hur det ser ut uppe i min hjärna, men för mig så. Fast om det bara är jag som fattar så behöver jag inte skriva nått här, men jag bjuder på den idag eftersom det är lördag.
    Fattar precis. Man ska vara försiktig med sina gåvor till andra. Ge när man kan men inte slänga ut när man har stärre behov av den på andra ställen! {#lang_emotions_heart}
  • Midka
    Polly S skrev 2010-01-23 23:28:19 följande:
    jag har grälat med folk och har en allmänt jävlig kväll.Sedek, kan du inte dra några skämt eler så?
    Faan! Där sprack min fina vision om att du haft en lyxkväll!
    Du får se det som att det inte kan bli så mkt sämre nästa gång.... eller nåt...
    Smiley

Smiley
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-23 23:21:22 följande:
    Heheh, slugt Min lille vaknar inte innan åtta, hur sent han än lägger sig..Önskar att han hade fått mina tröttgener istället
    Detta är inte något vi är bortskämda med... Det är först nu som det har fungerat över Julen (många sena kvällar och sovmorgnar..) så jag hoppas det håller i sig.
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-23 23:34:49 följande:
    Vet du vad jokes wiht no points är? Det är såna skämt som oftast blir roliga när man är trött eller full. Eller bara har sjuk och dålig humor.Två älgar var ute i skogen och gick omkring lite. Plötsligt föll den ena i en grop. Så sa den andra et gör inget för min pappa har två svansar.
    eller:
    Hur vet man att det sitter fyra elefanter i ett träd?

De har målade tånagalar...
    Smiley
Svar på tråden Tråddödare forts....