• Midka

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-23 21:45:53 följande:
    Precis, jag vill inte heller att han ska koll på "mina" pengar. Det skulle nog få hans huvud och explodera 100-gånger om han fick reda på hur mycket pengar jag slösar per månad
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-23 21:46:47 följande:
    Jaa, jag tyckte dom var ganska bra.
    Hej!!
    Hoppas allt är bra. Hörde (läste tidigare...) att du fått tillbaka vattnet. Blev det über dyrt?
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-23 21:47:33 följande:
    Okej, här kommer blattefrågan:Vad betyder om du var låg? Menar du hög eller? Den låten/te/cigaretter fick mig att gå ner till 58kg för några år sen :(
    Låg = deppig, nere, före-mensen-gråtig (pms men jag gillar inte riktigt det ordet..).

Men var det verkligen en blattefråga...?? Det skulle väl vara typ... Varför måste svennar supa så? eller: Tror ni svennar att folk bits om man säger hej?

(eller har jag fördommar nu igen...   )
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-23 21:51:43 följande:
    "Låter IRL vänta lite"Inte dyrt, bara kostnaderna på elen som gick åt till att ha en kupevärmare på maxeffekt under diksbänken i 8 dagar plus betalningen i sömn då jag bara sov ett par tre timmar per natt för att elda hela tiden så värmen var max i huset SÅ, en bra kvinna reder sig självt
    Du är bäst!!!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-23 21:50:42 följande:
    Hejsan!Verkar som en intressant bok Haft det bra annars?
    ja.. Jobbet tar sin energi men i övrigt är det himla bra! Fixar och donar hemma och tycker att det är helt ok att leva!
  • Midka
    Midka skrev 2010-01-23 21:55:14 följande:
    ja.. Jobbet tar sin energi men i övrigt är det himla bra! Fixar och donar hemma och tycker att det är helt ok att leva!
    V:
    Hur är det själv?
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-23 21:55:59 följande:
    Med blattefråga menade jag att JAG (blatte) inte förstod vad du menade med att vara låg.

Gillar att retas.
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-23 22:15:28 följande:
    Velour:Jag har försökt reparera skadan, lyckades få inlägget borttaget. Bara så du vet
    Vaddå?
    Eller är det internt.... {#lang_emotions_frown}
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-23 22:45:14 följande:
    Nejdå! Han råkade outa mitt riktiga namn här i tråden så han anmälde sitt inlägg och fick det borttaget
    Jasså... trodde det var ngt mer spännande... {#lang_emotions_laughing}
    Namnen är viktiga så det är bra att det tas bort.

Jag funderar på att lägga ut bilder här på FL på min profil. Jag är mtk tveksam till fejan eftersom bilderna aldrig försvinner och jag tappar "rätten" till dem. Dessutom har jag många, hmmm... vad ska jag kalla det... arbetsplatsmänniskor (apm) som jag inte vill ska ha tillgång till mitt privata liv. Samtidigt har jag de som står mig nära men bor långt ifrån som jag vill dela en del av mitt privata med.

Frågan är om det är många FLare som skulle komma in och kolla och om det har någon betydlese. Nu menar jag inte dig och de andra här som är aktiva. Ni får gärna kolla men om det finns de som jag inte tänker på...
    Hmmm... får fundera vidare.
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-23 22:55:11 följande:
    Har alla gått och lagt sig?        
    Det är fantastiska 4an på TV4 så ajg blir lite distraherad då och då.. {#lang_emotions_embarassed}
Svar på tråden Tråddödare forts....