• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-20 18:42:12 följande:
    Hej på dig! Jag har tänkt på dig och tänkte faktiskt fråga dig varför du inte deltar här längre, men så poppade du upp.Jag måste gå och äta mat nu, men vi kanske ses senare ikväll.Ha det gött!
    Hej hej ;)

Jag har inte varit inne sen förra veckan tror jag. Dagrna går så fort så jag hinner inte med men jag har i alla fall inte varit "online" på flera dagar.

Har varit fullt upp med barnen&hemmet.

Ska gå på "dejt" med en killkompis imorgon så jag längtar :p Måste komma ut och känna mig lite kvinnlig ibland.

Ska också börja duka fram maten innan killarna kommer hem. Kikar kanske in ikväll om gubben också ska sitta framför datan.

( Noshe jan )  Bon appetit
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-20 18:50:25 följande:
    Hej hej ;)Jag har inte varit inne sen förra veckan tror jag. Dagrna går så fort så jag hinner inte med men jag har i alla fall inte varit "online" på flera dagar. Har varit fullt upp med barnen&hemmet. Ska gå på "dejt" med en killkompis imorgon så jag längtar :p Måste komma ut och känna mig lite kvinnlig ibland. Ska också börja duka fram maten innan killarna kommer hem. Kikar kanske in ikväll om gubben också ska sitta framför datan. ( Noshe jan )  Bon appetit
    Jaha, så det var så det låg till. Men kul att se dig igen

Roligt att du ska träffa lite folk Har ni känt varann länge eller?
    Analysera mera!
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-20 19:30:14 följande:
    Hej tråden!Ska läsa ikapp lite..
    Tjääännaaa! Ja, det lär nog ta lite tid...

Väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar....väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar....väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar..
    Analysera mera!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-19 21:46:58 följande:
    Opponeringen sker imorgon mellan 9 och 12. Fallet är rätt OK och handlar om betyg och stämpling. Alltså om betygsättningen är en del av stämplingen som en elev råkar ut för och hur betyg påverkar en elev etc.Hur har du haft det idag då?
    Det var på radion här idag. De har format en testgrupp med speciallärare som gått igenom många skrivningar och hur betygen stämmer med elevens faktiska resultat. ca 40 % har fått fel betyg. Flesta har fått för högt. I de klasser där snittet är högt blir bedömningen ibland för hård och några har fått lägre betyg än de faktiskt presterat. Mycket intressant!
  • Midka
    Scratchy skrev 2010-01-20 00:53:17 följande:
    Oj, här var det deppigt i tråden...... nu är ju inte jag den rätta personen att pigga upp eftersom jag själv varit nere i veckan. Men på tal om B-vitaminbrist så kan jag berätta att jag hade det för några år sedan när jag bodde i Colombia. Diagnosen kändes inte så jobbig men behandlingen var ju lite speciell. Den bestod av sprutor i ena skinkan. Jag brukar vara väldigt tålig vad gäller medeciner och sprutor. Och jag säger inte att jag klagade av sprutorna trots att de gjorde djävulskt ont. Problemet var att jag inte kunde gå efteråt. Inte på grund av smärtan utan helt enkelt för att hela rumpmuskeln bara tappade kontakten med hjärnan. Så jag haltade runt hela resten av dagen. Så jag fick ta sprutorna växelvis i högra och vänstra skinkan annars hade jag blivit helt förlamad.Så, hoppas ni fick er ett gott skratt...
    Oj! Ska inte ge mig in på att ens försöka förklara vilka bilder det skapade hos mig....
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-20 12:29:46 följande:
    Men gumman! Fast sånt där är så vanligt för mig så jag höjer inte på ögonbrynet när nån annan gör så. Välkommen till Riksorganisationen för tankspridda!
    Har ni funderat att gå med i ÅNK?
    Jag har innehaft årets-medlem två år irad men blev omkörd förra året...
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-20 19:42:14 följande:
    Det var på radion här idag. De har format en testgrupp med speciallärare som gått igenom många skrivningar och hur betygen stämmer med elevens faktiska resultat. ca 40 % har fått fel betyg. Flesta har fått för högt. I de klasser där snittet är högt blir bedömningen ibland för hård och några har fått lägre betyg än de faktiskt presterat. Mycket intressant!
    Vad bra att det har förts fram i dagsljus. Förhoppningsvis blir lärarna mer medvetna.
    Analysera mera!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-20 19:41:26 följande:
    Tjääännaaa! Ja, det lär nog ta lite tid...Väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...vänta r...väntar...väntar....väntar...väntar...väntar... väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...vänta r...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...v äntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar ...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar...vä ntar...väntar...väntar...väntar...väntar...väntar. ..väntar...väntar...väntar...väntar....väntar...vä ntar...väntar...väntar...väntar...väntar..
    He, he... idag var det inte så farligt iaf.. Har varit värre gånger!
    Kul med er uppsats, eller... tråkigt men lite kul för din del. Tror väl inte att det gagnar dig i framtiden men lite skönt just nu att kunna knäppa din grupp lite på näsan... {#lang_emotions_djavulsk}
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-20 19:49:20 följande:
    Har ni funderat att gå med i ÅNK?Jag har innehaft årets-medlem två år irad men blev omkörd förra året...
    Jag har ingen aning om vad ÅNK är
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....