Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-03-12 00:21:10 följande:
    Shit, klockan är halv 1 och jag som ska upp och jobba imorgon. ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz.Gonatt tjejer. Ha det gott och ta hand om er.
    Godnatt och sov gott!

Kram
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-12 00:25:25 följande:
    Du har alltid telefonen och ta till hjälp. Det vet du va? Genom att berätta om sina känslor kommer man långt. Gonatt aziz sov gott du med och tack för underhållningen ikväll. Va ni kommer sakna mig när jag är borta. ( Försöker intala mig att ni gör det )
    Jag gjorde det idag{#lang_emotions_dreamer}

Klart vi kommer att tänka på dig, tänka på hur kul du har där!

Men godnatt och ha det så bra imorgon
  • Velour
    Polly S skrev 2010-03-12 15:32:13 följande:
    hej trådvänner! *vinkar*hur är det med er (förutom den omänskliga längtan till måndag)?vad har hänt på en vecka?
    Hej Fiona!

Good to see you're back! Hoppas allt är bra!
  • Velour

Sedek brukade ju kallas John Blund p.g.a. sina predikningar om sömn och sömnens påverkan på organen. Undrar om Mr. Sandman har samma livsfilosofi som Herr Doktor (Sedek)

• Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-12 15:11:07 följande:
    Woohoo!! Äntligen fredag och snart måndag!
    Måndag är väl ingen dag att se fram emot, om det inte ska hända något jätteroligt.
  • Velour

Jaha! Är det så ni ska ha det? Ignorera Vellan?

{#lang_emotions_death}

• Velour
    Polly S skrev 2010-03-12 15:57:12 följande:
    håller med, fast jag har mest söndagsångest för att måndagen kommer, när veckan väl börjat är nog tisdagarnas värst.
    Jag känner lite så inför tisdagar också. Men vet inte varför. På nåt sätt känns det som om arbetsuppgifterna är tyngre.
  • Velour
    Mr Sandman skrev 2010-03-12 15:59:07 följande:
    Det finns en diagnos för det där, att inte tro att man blir sedd. Minns tyvärr inte vad den heter.
    Menar du att jag har en psykisk störning?
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-12 15:59:17 följande:
    HATAR tisdagar! Men idag är det fredag, och jag ska gå hem före kl 18! (Är egentligen inte här just nu )
    Wiiiiiiiiiiiiiiii! Äntligen får du gå hem innan kl. 18! Det måste firas. Schkåål{#lang_emotions_cheers}
Svar på tråden Tråddödare forts....