Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-11 23:36:10 följande:
    Du vet bara inte om det än...
    Try me..
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 23:38:15 följande:
    * biter henne hårdare i höger bröst och smeker henne sakta runt munnen med fingrarna..... *
    AAAJ! Men försöker du få in mig till akuten människa??

*biter dig hårt i fingret så du får känna på smärta*
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 23:39:48 följande:
    Du anar inte. Först fick Tant Velour liv i mig sen när jag var på väg och slockna så kom Sedek in så nu får banne mig nån av dom fullborda det hela innan jag får fnatt......
    OK, in ut in ut..sprut..slut!

ZZzzzzzzzzz....
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-11 23:39:01 följande:
    ZzzZZzzZZZZzzz.. oj, förlåt sa du något, jag råkade somna.
    Hahaha...jag somnar snart jag med..
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-11 23:44:13 följande:
    Japp.. alla papper är insorterade i pärmar. Hemmet blänker, all tvätt är tvättad och det är nya lakan i sängarna.Var så duktig så jag tom gjorde rent avloppet i duschen, fy satan säger jag bara. Jag satt på huk över avloppet och håll på att spy, sonen stod jämte och höll på att spy han oxå.. sen skrek han som en tjej och sprang ut ur badrummet.
    Jag kommer ihåg första gången jag sorterade papper. Efteråt hade jag sånt illamående och yrsel så jag inte visste vart jag skulle ta vägen Fatta att det var skitmycket papper!! (mitt ex samlade allt han kom över)

Som tur är har jag aldrig behövt rensa avlopp. Jag står inte ut helt enkelt. Eller så får man göra det så ofta att det inte hinner bli så äckligt. Eller?
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 23:44:53 följande:
    Hörru, jag som trodde du var kvinna.  Det där påminnde mig om en scenarie för århundrade sen.......
    Vi kan vända på det..Du vet väl att även kvinnor kan spruta
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-11 23:49:59 följande:
    Oj, nu har ni varit porriga länge. Vilken stamina
    Det här har pågått i nån månad eller två och än har ingen av dem kommit till "bestigningen"

Hur är det med dig?
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-11 23:51:13 följande:
    *skrattar* Så härligt att du jämför papper med avlopp Jag har förresten också städat idag. Och det var alldeles för länge sen för moppvattnet var helt mörkt! Hu!
    Nää, det gjorde jag väl inte. Hon pratade ju först om papperssortering och sen om avloppsrensning, så jag fortsatte väl bara på den banan.

Men så illa som jag mådde efter papperssorteringen den dagen kan papperssortering nog jämföras med avloppsrensning
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 23:52:13 följande:
    Ähhh, nä? Vad? U lost me aziz....
    Japp, vissa kvinnor sprutar nån vätska när de får orgasm. Kallas fontänorgasm. Violá!
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 23:54:20 följande:
    Det är för att du inte hjälper till.
    Va? Behöver ni att nån stoppar in den åt er?
Svar på tråden Tråddödare forts....