Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Fiamedbarn skrev 2010-03-11 23:54:46 följande:
    Velour, jo det är väl rätt igenkorkat fortarande. I halsen alltså, avloppen håller jag mig respektfullt ifrån. Jag väntar besök imorgon, och det händer så sällan så hemmet var riktigt smutsigt...borde boka in sällskap lite oftare Hur är det själv?
    Ah, hoppas halsen kryar på sig så snart.

Jag känner igen det där med besök och städning

Jo, det är väl OK. Har haft en rätt vanlig dag, men inte mycket action
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-11 23:56:42 följande:
    Jaha! Så går det när man försöker hänga mer rekordskriverierna På fem minuter hade ni avverkat fem sidor typ. Det går ju inte att städa samtidigt!
    Hhah, ja, här går det undan. Vi försöker hinna skriva 20.000 inlägg innan tråden stängs, vilket bör vara runt 24 mars. Men jag tror att vi till dess har skrivit runt det dubbla faktiskt, sån fart som det är i tråden.
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-11 23:57:04 följande:
    Nu märkte jag efter under tiden jag höll på att vi har ett väldigt smidigt avlopp som egentligen är skitlätt att rensa men jag visste inte hur man gjorde, så för mig blev det mycket kladdigare än vad det hade behövt bli. Så nu kommer jag göra det oftare, det är typ som en liten behållare där allt samlas, den plockar man bara upp tömmer ut inne hållet i toastolen sköljer av och så är det klart.Men där var så mycket hår..  jag är långhårig och mina döttrar är länghåriga, du kan ju bara tänka dig. Jag hade bara mina egna papper, men det var mycket.. har bara samlat på hög sen i oktober.. Slängde en massa, helt onödigt att spara vissa saker bara för att.
    Å fan! Bra avlopp ni har. Annars har jag bara sett såna avlopp där man verkligen måste gräva upp allting med händerna Det är så vidrigt och scary så man tror att nåt avloppsmonster kommer att kapa av handen eller nåt.

Ja, visst märker man hur mycket onödigt man har samlat?
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-11 23:57:25 följande:
    Okej,  då har jag lärt mig nåt nytt ikväll. Tack tant.
    Ja, än så länge är det du som är tanten. Jag visste ju om detta

Men varsågod!
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 00:01:06 följande:
    Velour, har du varit nöjd med mängden action eller klättrar du på väggarna nu? Jag kan vara supernöjd med såsdagar så länge dom pågår. Men så fort det blir kväll skriker kroppen hungrigt efter alla intryck, all stimulans och fysisk aktivitet den saknar för att komma till ro. Jag vill så gärna leva präktigt men min flumsida motarbetar det bestämt. Hur kan man vara fri och rolig när man är grå och inrutad?
    Ja, jag tror jag är rätt nöjd ändå. Åkte ut med sonen i några timmar så det tog ju mycket energi från mig. Min lille älskling!
    Men jag behöver annan sorts stimulans nu! Vill komma bort och bara vara själv!

Jag håller med dig i din fråga
  • Velour
    Roses skrev 2010-03-12 00:05:59 följande:
    Ursäkta mig då tant Ena men jag brukar fokusera på en annan "sprutning".
    Hahah, tant Ena kan du vara själv
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-12 00:08:58 följande:
    Det är ju nyrenoverat här så det är väl nått nytt dom kommit på, men bra är det. Det värsta jag vet är blött hår, tänk dig då blött hår som legat och blivit flåtigt oxå av alla hud- och tvålrester. men, men.. gav mig själv en helrenovering oxå, har inte skött mig så bra när det gäller den biten sista tiden. Har orkat duscha, men inget annat nu när jag haft feber. Så jag rakade mig, filade fötterna, klippte tånaglarna, gjorde en hårinpackning och en ansiktsmask. Sitter här och känner mig blank och fräsch.. Och så har jag ju fixat naglarna på händerna oxå, de blänker och är sååå fina.
    Så du har gett dig själv en härlig heldag?

Åh vad jag inte gjort så på hur länge som helst!
  • Velour
    Mandi74 skrev 2010-03-12 00:10:47 följande:
    *går och röker*Nån som ska med?
    Hade gjort om jag orkat..men jag väntar på dig här iaf.
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-12 00:12:27 följande:
    Nu måste jag lägga mig, ni vet karlar efter en omgång i sängen, soffan, bordet eller vad det nu var... Måste sova lite innan jag ska upp i morgon.Godnatt och sov så gott, kraaaaaam
    Godnatt och sov gott!

Kram
  • Velour
    Fiamedbarn skrev 2010-03-12 00:15:01 följande:
    Sedek, nattis!Nu ska jag äta några ägg och gå och sova. Hoppas det är mindre igenkorkat imorgon så man är lite presentabel.Kram!
    Va? Ägg innan läggdags? Nån speciell tanke bakom?
Svar på tråden Tråddödare forts....