• Midka

Tråddödare forts....

Polly S skrev 2010-01-23 23:34:41 följande:
    accepterad? vad händer?
    Lillen är kräsen...
    Han gillar/litarpå/har förtroende för väldigt få människor. Det är bara mamma och pappa som gäller till viktiga saker som att somna..

Ni har tränat honnom dåligt! finns det folk som tycker.... Jag säger bara:
    Walk my schoes!
  • Midka

Hur får man plats med fyta elefanter i en folkabubbla?

Två fram och två bak....

• Midka
    Midka skrev 2010-01-23 23:43:03 följande:
    Hur får man plats med fyta elefanter i en folkabubbla?Två fram och två bak....
    Börjar bli trött... stavar som en elefant... .-D
  • Midka

Denna gör sig bättre i talad form:

Två kor står på ängen.
    Vad var påängen?

• Midka

Varför har blonda flickor blåmärken kring naveln?
    Blonda killar är inte heller så begåvade....

(Eg gillar jag inte blond historier men denna får göra att undantag...)

• Midka
    Sedek skrev 2010-01-23 23:46:20 följande:
    Två kor?
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-23 23:47:06 följande:
    - Vet du varför fransmän äter så mycket sniglar?- Nej.- Dem har inte råd med snabbmat
    *skratt*
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-23 23:49:05 följande:
    Vad heter världens tunnaste bok?"Svenska genier"Nu när vi ändå är inne på egenskaper och så...
    Smiley
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-23 23:50:28 följande:
    För att vara rättvis:Om det sker en naturkatastrof i Turkiet, hur hjälper man bäst till?Genom att göra inget. Det finns ju inga kvar där
    De historierna har jag svårt för... Det är en sak att skojja om sig själv men om andra... lika med blondin, norge osv....

För att vara dödens pk-tråkig men när folk kör med de historierna ofta, blir de till slut en form av sanning och det är ok att kalla människor man inte känner för korkade, värdelösa mm.

Nu sitter jag i ett tunnt, tunnt glashus eftersom jag själv skrev en om blondiner... Jag vet *suck*  Även solen har fläckar....
  • Midka

V:
    Jag fattar att du inte har de åsikterna så det är lungt men det finns så många puckon som tillslut tror på de skönorna.

Svar på tråden Tråddödare forts....