Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-03-14 22:25:41 följande:
    Ojdå, det får du göra *tar med en extra näsduk*Det är hemskt att hålla inne, det gör fysiskt ont tillslut. Been there done that.
    Usch, ja, det är hemskt. Ont i magen och hjärtat faktiskt. Det finns INGEN i verkligheten som man kan gråta ut hos...hur tar man sig igenom det?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-14 22:45:36 följande:
    Ja du, det ÄR hemskt när man är mitt uppe i det. Leta ljuspunkter, det gjorde jag. Försökte sätta mig på läktaren och titta ner på tillvaron istället för att hela tiden kämpa från golvet.Istället för att tänka, man blir glad om det och det händer. En teori som kallas "If - then"  If jag får 100 miljoner then blir jag glad. Det funkar inte, då blir man aldrig glad. Så tänkte jag mycket när det var som värst för mig, och jag lyckades på nått sätt mer eller mindre acceptera tillvaron för vad den var, istället för att kämpa emot. Och då blev det mycket lättare att ta sig ur de jobbiga känslorna.Nu handlar det med största sannolikhet om olika saker i olika sammanhang.Tänker i alla fall på dig hoppas innerligt att det blir ljusare för dig snart!
    Det enda jag tänker på är "if" det blir som förut "then" blir jag glad.

När jag verkligen tycker om någon så kämpar jag för den personen, särskilt när jag känner att jag har orsakat mycket av det som förstörde mellan oss. Så jag kan bara inte acceptera läget. Inte än. Det känns för tidigt för det
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-14 23:14:27 följande:
    Men kram på dig vännen Kan du inte träffa dina systrar eller något? Sonen kanske kan pigga upp dig? *Skickar många kramar och lite kanelbullar att värma magen med*
    {#lang_emotions_flower} Tack fina du..
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-14 23:16:43 följande:
    Hehe, men det finns inte så mycket han kunde ha med sig ändå
    Och så var han minst skiftarbetare

Nu vet jag inte om du följde den dialogen som handlade om minst skiftarbetare...
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-03-14 23:20:00 följande:
    Nej, jag lyckades missa den, det varnån av de där gångerna när ni skrev femtielva sidor medans jag var ute irl
    Jag var ännu väldigt ny i tråden så jag följde inte den dialogen som var mellan Qwerty och Scratchy. Det var långt efter, när jag tittade tillbaks i tråden lite som jag upptäckte den dialogen. Jag skrattade så jag fick kramp..

Qwerty skrev fel nåt i stil med "jag minst skiftarbetare....." och då svarade Scratchy "menar du att de andra är större än dig?" Och Sedek såg ut som ett frågetecken
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-14 23:22:28 följande:
    Nu ska jag lägga mig, ska ut och köra långt i morgon.Ha en förträfflig veckostart flickor så hörs vi säkert i veckan!Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
    Godnatt, sov gott och kör försiktigt fina du.

Kram på dig
  • Velour

Mandi, du är så fin vännen. Känns så himla bra det du skriver..Ni har kommit att betyda så mycket för mig under all den här tiden Tack för att du visar ditt stöd..jag kanske "nyttjar" den

• Velour

Mandi (kan inte citera helt plötsligt. Jävla FL ) Går det inget bra med mailet? Är det till nån myndighet eller till privatperson?

• Velour

Fia, surfar sönder ögonen eller tittar på TV innan Jag läser inga böcker, men det skulle också kunna hjälpa.

Svar på tråden Tråddödare forts....