Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare forts....

Kram på dig Fia!

• Velour

Hahah, ja good old Glamour. Jag tror inte att jag har klarat att se ens en minut av den serien. Men för nätter som denna hade den nog dugit Godnatt och hoppas du får sova gott du med!

• Velour

Mandi, vad skönt att du blev klar med mailet och att du känner dig nöjd Det värmer oerhört att jag kunnat vara till nån hjälp. I sinom tid kanske jag kan ta mod till mig och öppna mig för dig också Nu måste jag sova då jag har mycket att göra imorgon. Tack för att du bryr dig vännen. Godnatt! Kram!

• Velour
    Sedek skrev 2010-03-15 17:33:40 följande:
    Dejten avbokade så jag sitter här ensam på ett hotell på hemlig ort och har inget att göra tills klockan 10 i morgon bitti. Köpte en liten flaska vin för att dränka min ensamhet, det var väl smart!!What´s up hos er?
    Åh, hade du en dejt?

Nej, det är inte smart att dränka sin ensamhet i alkohol...Börja röka istället
  • Velour
    Isnogood skrev 2010-03-15 18:33:03 följande:
    Därför att du kanske är ämnad för någon helt annan någon helt annan stans, o på grund av denna helt andra som är någon helt annan stans så avbokades det möte du hade med fel person på fel plats så att tidevarvets rytmer ej skall förstöras i ett virrvar av komplicerade mönster o knutar som sedan är till synes helt hopplösa att reda ut (eller något liknande typ...)Eller:En bra man reder sig själv
    Intressant teori

Har du en av dina moments igen?
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-15 18:47:03 följande:
    Bio ensam, inte för mig. Jag har laddat ner, eller jag menar jag har hyrt en film som heter The Invention of Lying som jag tänkte se tillsammans med min lilla vinflaska.Och så funderar jag på att köpa ett paket cigaretter också, ska tydligen vara bra vid såna här tillfällen...
    The invention of lying...nåt lärorikt för mig kanske..

Berätta om din dejt!!! *nyfiken i en dumstrut*
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-15 18:49:20 följande:
    Dejt o dejt fröken blom, antagligen inte en sån dejt du tänker på Men när man tror att man ska ha skoj och så blir det en aldeles vanlig astråkig kväll på hotell istället...Vinaren står här oöppnad än så länge, tycker du jag ska köpa cigg istället Vad funkar bäst?
    Ingen sån dejt? Tråkigt då.. Nu har du förstört spänningen..

Eftersom jag inte gillar vin ALLS tycker jag såklart att du ska börja röka
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-15 19:02:21 följande:
    *tänder en cigg och börjar röka*Ja, nej, det var en specialare du vet. En hon och en han som känner varandra sedan innan och ville prata om livets alla förunderligheterJa filmen är kanske nått för mig som ljuger så mycket. Det är en komedi där inget vet hur eller att man faktiskt kan fara med osanning. Och en dag får en författare för sig att börja ljuga och så börjar det hända saker
    Oj, en treka...trinangeldrama{#lang_emotions_dreamer}

Hahha, ja du som ljuger så mycket borde inte se såna filmer. Fast den filmen vore nåt för mig så jag kan lära mig konsten att ljuga bra

Ja, rök på du. Fast ännu bättre vore det med vattenpipa med jordgubbssmak!
  • Velour
    Sedek skrev 2010-03-15 19:10:45 följande:
    Nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejne jnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejn ejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejne jnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejn ejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej nejnejnej Inga trekanter här inte, i alla fall inte med en extra kille kan jag lova dig!!! Nonono!!! Hannen i texten är jag, honan är "dejten" ingen annan är inblandad i detta. Förutom alla på FL som läser detta då Jag är grymt dålig på att ljuga för andra, det går inte. Men jag kan ljuga för mig själv, intala mig saker och till slut tror jag på skiten.Vattenpipa leder mina tankar utan omvägar till nått heeeelt annat som dessutom av någon konstig anledning är olagligt, och grönt.
    Inga trekanter? Synd då! NEXT!

Hhaha, skääämtar!

Jag vet vad du tänker på när jag skriver vattenpipa. I förra tråden trodde du att jag var knarkare eller nåt. Du tänkte på bong

Men vattenpipa är så laglig den kan bli Dock onyttigare än cigaretter.
  • Velour
    Midka skrev 2010-03-15 19:19:13 följande:
    Hej på er!
    Hej vännen! Allt bra med dig?
Svar på tråden Tråddödare forts....