• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • I Blackrose I

Velour, tror jag klurade ut det där med adressbok. Kolla om du har fått mail av mig. Acceptera och sen kolla om du kan se bilderna. Hoppas det funkar nu :)

• Velour

Roses, jag behövde inte inbjudan eller nåt. Såg era bilder. Sexig du är då

Men era söner! Skämtar du eller? Så himlans fina Och vilka ögon!!

Analysera mera!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-01-23 18:03:57 följande:
    Jadu, det var krångligare än jag trodde. Ska hålla gubben sälskap och äta tillsammans sen återkommer jag när han har åkt iväg. Ska skicka en bild så ni får skratta lite :)
    Grattis till numret
    Jag tar gärna emot lösenord, sedan när du listat ut hur man gör

Har spenderat dagen med att försöka underhålla min förkylde son, samt storhandla på Coop Forum. Nu är det dags att köra lite god mat; kött och bakad potats. För sällsynthetens skull ska jag faktiskt dricka vin till (ring soc - jag är en dålig mamma!) och senare ikväll ska vi mumsa på ostbricka och choklad, så vi har alla tillbehör till vårt vin
    Får se om jag kikar in till er lite senare, annars vill jag önska er en trevlig lördagskväll!
    Trådkram!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 18:19:49 följande:
    Roses, jag behövde inte inbjudan eller nåt. Såg era bilder. Sexig du är då Men era söner! Skämtar du eller? Så himlans fina Och vilka ögon!!
    Men tack aziz {#lang_emotions_kiss} Ja, min söta underbara söner kommer ge mig gråhår sen när tjejerna är efter dom...Åh, vill inte ens tänka på det.

Hur menar du med inbjudan? Bildgalleriet öppnade sig när du klickade?

Kanske för att jag addade dig?!

Okej, då kan jag gå och äta i lugn och ro ;)
  • I Blackrose I
    Jagbyttenick skrev 2010-01-23 18:22:36 följande:
    Grattis till numret Jag tar gärna emot lösenord, sedan när du listat ut hur man gör Har spenderat dagen med att försöka underhålla min förkylde son, samt storhandla på Coop Forum. Nu är det dags att köra lite god mat; kött och bakad potats. För sällsynthetens skull ska jag faktiskt dricka vin till (ring soc - jag är en dålig mamma!) och senare ikväll ska vi mumsa på ostbricka och choklad, så vi har alla tillbehör till vårt vin Får se om jag kikar in till er lite senare, annars vill jag önska er en trevlig lördagskväll!Trådkram!
    Nu har jag brottom till framdukat mat men addar dig gärna senare ikväll ;)

Ringa soc för att dricka vin?

Då borde ni nog ta och ringa polisen när jag och gubben shottade två wiskey och drack två glas vin för nån kväll sen. Dock när barnet hade somnat.

Nej, maken skriker och vill sätta i gång och äta ;)
  • Velour
    Jagbyttenick skrev 2010-01-23 18:22:36 följande:
    Grattis till numret Jag tar gärna emot lösenord, sedan när du listat ut hur man gör Har spenderat dagen med att försöka underhålla min förkylde son, samt storhandla på Coop Forum. Nu är det dags att köra lite god mat; kött och bakad potats. För sällsynthetens skull ska jag faktiskt dricka vin till (ring soc - jag är en dålig mamma!) och senare ikväll ska vi mumsa på ostbricka och choklad, så vi har alla tillbehör till vårt vin Får se om jag kikar in till er lite senare, annars vill jag önska er en trevlig lördagskväll!Trådkram!
    Vad gott och lyxigt Ha det så trevligt. Kram!
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 18:23:25 följande:
    Men tack aziz  Ja, min söta underbara söner kommer ge mig gråhår sen när tjejerna är efter dom...Åh, vill inte ens tänka på det. Hur menar du med inbjudan? Bildgalleriet öppnade sig när du klickade? Kanske för att jag addade dig?! Okej, då kan jag gå och äta i lugn och ro ;)
    Jag kan förstå att det blir långa köer när grabbarna blir stora

Ja, bildgalleriet var öppet för mig att gå in i, så jag behövde ingen mail och acceptera nåt eller skriva lösenord osv.

Bon apetit!
    Analysera mera!
  • Velour

Nu ska jag gå och spela kort med lillen.

Ses!

Analysera mera!
  • I Blackrose I

Nu är jag här

Är sur....Har precis förlorat 500kr :(

Svar på tråden Tråddödare forts....