• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 21:57:15 följande:
    Velour lyssnade du på shaghayegh låten? Visst är den underbar? Håller på och lyssnar för 4:e gången här :)
    Vänta ett tag...
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 21:58:52 följande:
    Ingen fara Naturligtvis hade vårt system sina nackdelar, men jag såg till att det efter räkningarna delades så lika som möjligt på de pengarna som blev kvar i våra konton och det kändes OK för oss. Att han sedan valde att spendera sina pengar till sista öret så att jag blev tvungen att hålla hårdare i mina för att vi skulle klara oss till nästa lön, var en annan femma.Ett tag körde vi med att vi delade på hyran och elen, men att vi sedan betalade våra personliga räkningar samt att jag betalade en liten del av hemtelefonräkningen då han missbrukade den och därmed alltid var skyldig till höga teleräkningar.Då såg jag hur mycket mer utgifter än mig han egentligen hade. Han var verkligen en spenderare. Högsta utgiften i vårt hushåll var alltid hemtelefonen eftersom han ringde så mycket till utlandet. En gång drog han in en räkning på över 3000kr. Den dagen tog det verkligen hus i helvete kan jag säga. Usch!
    Nu kommer jag säkert framstå som en "satkärring" men vi har ingen hemtelefon.

Min man älskar att prata i "tel" också så när ( skype ) kom fatta att jag blev överlycklig :)

Han ringer ALLT med sin mobiltelefon och jag med mitt. Spelar ingen roll vart vi ska ringa. På det sättet så blir det rättviss telefonräkning. Han betalar för sitt "pratande" och jag för "mitt".

Sen att hans mobilräkning aldrig varit under 1000kr är ju en annan sak men det är inte min huvudvärk :)
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-23 21:55:59 följande:
    Med blattefråga menade jag att JAG (blatte) inte förstod vad du menade med att vara låg.

Gillar att retas.
  • I Blackrose I
    Midka skrev 2010-01-23 22:04:21 följande:
    Gillar att retas.
    Good 2 know :p

Me2 ;)
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 21:57:15 följande:
    Velour lyssnade du på shaghayegh låten? Visst är den underbar? Håller på och lyssnar för 4:e gången här :)
    Den är väldigt fin, men jag pallade inte att lyssna till slutet. Är man inte nere är det lätt att bli det. Hans texter är så sorgliga.
    Analysera mera!
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-23 22:09:26 följande:
    Den är väldigt fin, men jag pallade inte att lyssna till slutet. Är man inte nere är det lätt att bli det. Hans texter är så sorgliga.
    Mmm...Min man kallar honom för ( King of depression ) ;)
  • Velour
    Midka skrev 2010-01-23 21:56:08 följande:
    V:Hur är det själv?
    Jotack, det är OK. Försöker göra så lite som möjligt då nivå 2 börjar på tisdag med buller och bång
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 22:03:18 följande:
    Nu kommer jag säkert framstå som en "satkärring" men vi har ingen hemtelefon. Min man älskar att prata i "tel" också så när ( skype ) kom fatta att jag blev överlycklig :) Han ringer ALLT med sin mobiltelefon och jag med mitt. Spelar ingen roll vart vi ska ringa. På det sättet så blir det rättviss telefonräkning. Han betalar för sitt "pratande" och jag för "mitt". Sen att hans mobilräkning aldrig varit under 1000kr är ju en annan sak men det är inte min huvudvärk :)
    Satkärring? Knappast! Jag har ingen hemtelefon i dagsläget heller, utan allt sköts med mobilerna.

Hade jag och exet slopat hemtelefonen då vi var ihop, så hade vi (eller åtminstone jag eftersom han aldrig hade problem med höga teleräkningar) sluppit eländet.
    Analysera mera!
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-23 22:10:34 följande:
    Mmm...Min man kallar honom för ( King of depression ) ;)
    Han kan inte ha mer rätt
    Analysera mera!
Svar på tråden Tråddödare forts....