Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-09 22:35:26 följande:
    Men vi har aldrig hamnat i en sådan situation, fast å andra sidan skriver du att du har ändrat på dig. Men det är ändå inom personlighetsramen för tvillingarna, för som jag skrev innan, så är allt svart eller vitt för tvillingarna. Förr fightades du allt vad du kunde och jag förmodar att du även stängde både ögon och öron, men nu ger du upp helt enkelt.It's all or nothing!Men jag förstår att allt handlar inte om stjärntecken. Ens uppväxt är ju främst det som påverkar en människa.
    Fast jag ger inte upp alla fighter, jag har bara lärt mig vad som är värt att fightas för och vad som är bortslösad energi.

Och jag kan faktiskt ibland.. erkänna om jag har fel.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-09 22:42:24 följande:
    Innan jag skickar iväg messet så får du läsa och säga om du godkänner eller inte:"Hej du! Hoppas det går bra på jobbet. Jag och Mandi saknar dig i tråden. Mandi hälsar även att hon är "intälegent" eftersom det i hennes stjärntecken står att Tvillingarna är intellektuella".Det var den väsentliga delen av messet. Vad tycker du?
    får jag inte läsa hela.. vad pratar ni för snusk.

Det blir jättebra.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-09 22:43:24 följande:
    Såg orden sangvin någon stans här.Det referar även till Maria, Jesus moders släkträd. Från den tiden och fram till idag.Har ni inte läst den där boken som jag inte kommer på namnet på som handlar om symboler, jesu släktträd och allt sånt där. Kom som film för några år sedan, med han den där skådisen jag inte minns namnet på som även spelar i filmen där han blir strandsatt på en ö (minns inte namnet på den filmen heller)Hej förresten!
    Hej!

Ikväll måste du vara elak om du ska skriva här..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-09 22:46:40 följande:
    Hoohoohoo Ok, då skickar jag iväg det nu!
    Ja!! Men sen måste du skriva ALLT han svara!!
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-09 22:49:49 följande:
    Hej Elak säger du... Jag har inga elaka känslor som vill ut idag så jag kommer att hålla mig störande glad och trevlig, den lilla stund jag är inne för jag ska snart gå och sova.
    Då få du stå ut med att vi är elaka mot dig istället.. någon måste ju väga upp att Scratchy inte är här..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-09 22:51:26 följande:
    Eller så kunde du ha läst mitt svar några inlägg uppåt
    Det kan han inte, han är kille med tunnelseende.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-09 22:53:20 följande:
    Förresten, jag vill gärna formulera om det jag skrev innan jag skickar iväg det. Min formulering gör dig inte rättvisa känner jag.Kanske det här istället: "Mandi hälsar även att hon är "intälegent" vilket även backas upp av det som står i hennes stjärntecken, Tvillingarna."Eller?
    Fast det har egentligen inte med tvillingarna att göra, utan det är för att jag är luft..

Så trots att jag bara är luft så är besitter jag en stor intlägens ändå.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-09 22:54:16 följande:
    Vi såg en film som jag inte minns namnet på, som handlade om ett fenomen jag inte minns namnet på. Den var bra, även om jag inte kan ge er mer detaljer...Om jag ska på en föreläsning eller liknande och jag vet med mig att det inte är intressant, inte i första hand. Så brukar jag låtsas och inbilla mig att detta är det viktigaste i hela världen, försöka förundras över vad som sägs och verkligen tvinga mig att bli engagerad. Efter ett litet litet tag så BLIR man verkligen engagerad och tycker att det är superintressant, oavsett vad det handlar om. För mig.
    Du måste ha lärt dig en massa idag, fast du kommer inte ihåg det bara.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-09 22:55:27 följande:
    Tror inte ni klarar av den högre graden av elakhet som Scratchy så snällt varje kväll visar oss.
    Säg inte det..
Svar på tråden Tråddödare forts....