Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-09 23:37:09 följande:
    Vadå da? Menar du att jag bara lyckas haffa bottenskrapet? Är jag så värdelös?
    I så fall är du inte ensam vännen.. look at me liksom.

Det är inte vi som är värdelösa, det är dräggen vi drar till oss. Så det så!
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-09 23:49:36 följande:
    Jag har då inte sagt något om att undertrycka. Det var ju DU som sa det! Jag sa att man ska vara medveten om svagheterna, så att man kan hantera de när man känner att de är i funktion.Exempel:Någon kommer fram till mig och gråter. Eftesrom jag är T istället för F så börjar jag tänka logiskt, varför gråts det, hur kan jag få det att sluta, osv. Istället för som en F tänker, "men stackars vännen, vad kan jag göra för dig" osv. En T som är medveten om sina svagheter tänker, "shit här gråts det, var inte så logisk nu, ta det lugnt och tänk efter hur det är att gråta och vilka behov man har då" osv.Det kallar inte jag att undertrycka, det kallar jag att vara medveten om sina svagheter och att kunna utnyttja kunskapen och medetenheten om dessa.
    Vart finns den här personanalysen som alla pratar om?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-09 23:50:59 följande:
    Puss?
    En riktig blöting! *smack*

{#lang_emotions_kiss}
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-09 23:52:15 följande:
    Puss och kram (vilket menas ärligt från hjärtat att jag bryr mig och vill verkligen visa det genom äkta fysisk kontakt)
    Snackar vi kvinnlig logik nu eller..
  • Mandi74
    Vellan.. du bör nog inse en sak.. du är som din mamma och mig.

• Mandi74
    Velour skrev 2010-02-09 23:59:05 följande:
    Phu! Höll nästan på att göra iordning hängningsrepet där!Ja, vi verkar ha haft en trash-magnet på oss nånstans. Men nu är det borta iallafall, eller hur babe?
    Det hoppas jag verkligen, är trött på alla skitstövlar.. vill ha en riktig man!
  • Mandi74

Om jag ser någon som gråter så tänker jag.. shit, jag orkar inte, vill inte.. sen puttar jag dit någon som jag vet är en sån som - Men din stackare, vad är det som har hänt.

Vad säger det om mig?

*börja leta rep jag oxå*

• Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-10 00:07:08 följande:
    Attans!En timme längre än jag tänkt mig...Godnatt på er, sov gott
    God natt!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 00:12:55 följande:
    Jag såg en riktig man idag. Iallafall den personlighet som jag vill ha hos en man. Blev så vansinnigt förälskad så mitt hjärta slog trippelslag
    Vad är en man för dig?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 00:13:44 följande:
    Det säger att du är mån om din hälsa och du inte utsätter dig för onödig stress eller oro.
    Fast jag ser mig inte som egoistisk egentligen.. det känns som en egoistisk handling.
Svar på tråden Tråddödare forts....