Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-10 13:12:34 följande:
    Men det är värt det. Jag lovar.Min kompis var djupt deprimerad och fick zoloft utskriven. Hon mådde piss i 3-4veckor innan hennes kropp kunde acceptera det och nu kan hon inte va utan dom.
    Det var ju samma sak när jag började på min andra sorts antidepressiva jag har, massa biverkningar då oxå.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 13:14:49 följande:
    Här hemma är det tvärtom (fast inte just nu då)
    Haha.. gillar du att smälla ballonger, jag tycker det är så jobbigt med höga ljud.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 13:21:16 följande:
    Jo, det ju ingen fröjd för örat, men efter varje kalas känns det så skönt att få smälla alla ballonger som ligger överallt!
    Jo det är det, men jag brukar klippa sönder dom.. det låter inte så mycket då.
  • Mandi74

Nähä.. nu ska vi till apoteket. Se yo later!

• Mandi74

Hello!! Somnade i soffan.. fan, vad skönt det var. Sen kom sonen och väckte mig och undrade om han inte skulle lägga sig snart.

• Mandi74

När det gäller Scratchy och bröllop så kan ni glömma det, jag är först på tur och jag har lovat att döda honom efter bröllopsnatten.. så glöm honom flickor.

• Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 22:03:14 följande:
    Hejhej!Naaw, fick han lägga sig sen? Och du kommer väl inte att somna ända fram till 4-5 på på morgonen va?
    Mmm.. nu sover han. Stackarn, han hade passat på att äta chips medans jag sov så han led nog inte dirket.

Är så trött så jag ska snart lägga mig i sängen tänkte jag. Fick ta Theralen innan så det var nog det som däckade mig.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 22:11:53 följande:
    Nej, ska du också sova nu? Äsch...
    Snart, är helt väck.. sååååååååå trött.

Men jag gör det för vår skull, du behöver oxå komma i säng tidigt idag så du orkar sitta uppe med mig resten av veckan. Vi får passa på att sova nu när Scratchy ändå jobba.  
  • Mandi74

Ska gifta mig med Sedek så fort jag dödat Scratchy.. {#lang_emotions_dreamer}

Det har Vellan sagt.

• Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 22:18:24 följande:
    Tack för omtanken Naaw, Scratchy...
    Visst är jag snäll?

Så inte längre än till 24 idag för din del, uppfattat?
Svar på tråden Tråddödare forts....