Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Och nu försvann du..

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 01:07:45 följande:
    Nä, ville väl bara bygga upp spänningen. Jag har ingen aning egentligen Men i övrigt passar han perfekt vad gäller din bild av hur en man ska vara! Den lilla biten kan man väl alltid kompromissa om, ifall det nu krockar vill säga.
    Den lilla biten.. Det är min livsstil, lever jag på annat sätt så mår jag inte bra. Han måste kunna vara den som bestämmer, annars är det kört.
  • Mandi74

Nu måste jag gå och lägga mig, ska på ett möte tidigt i morron bitti och måste ju få min skönhetssömn.

vi ses i morron min sköna, hälsa Scratchy från mig om han hör av sig!

God natt, sov så gott! Jättekram.

• Mandi74
    Velour skrev 2010-02-10 01:13:10 följande:
     Jag trodde att den biten begränsades till sovrummet. Men den måste alltså finnas överallt?
    Jupp.. mer eller mindre.

Kan förklara det där en annan gång, nu ser jag i kors så jag måste i säng.
  • Mandi74
    Mandi74 skrev 2010-02-10 01:13:36 följande:
    Nu måste jag gå och lägga mig, ska på ett möte tidigt i morron bitti och måste ju få min skönhetssömn. vi ses i morron min sköna, hälsa Scratchy från mig om han hör av sig!God natt, sov så gott! Jättekram.
    Ge han en puss på valfritt ställe..från mig.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-10 11:54:11 följande:
    JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIPPI.Fick telefonsamtal från ambassaden för en stund sen. Våra papper är äntligen klara efter fler månaders överklagan. Såååååååååå lycklig. Längtar till ikväll så jag får prata med maken och se om vi kan åka ner till sommaren. Är överlycklig.
    Grattis! {#lang_emotions_cheers}
  • Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-10 03:47:52 följande:
    Alla sova släckta äro ljusen?
    Vem är det som sover nu då.. {#lang_emotions_dreamer}
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-10 12:57:58 följande:
    Tack tvilling. Har gått runt och dansat som en idiot efter telefonsamtalet. Mår du bättre idag? Eller lika frusen?
    Det kan jag förstå, skönt att få känna att saker går ens väg ibland.

Same shit idag.. men om det är biverkningar så borde de gå över snart tycker man.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-10 13:09:11 följande:
    Lycka till. Om det är tabletterna du har fått du pratar om så borde det ta nån vecka innan din kropp vänjer sig vid dom. Håll ut. Det är värt. Kram.
    Ja, det tar väl ett tag.. gick upp i styrka igår oxå så då tar det väl lite längre tid pga det.
  • Mandi74

Min son håller på att smälla alla ballonger som blev kvar sen kalaset.. me not like.

Svar på tråden Tråddödare forts....