Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-03 16:38:02 följande:
    Får jag gnälla lite mitt i er trevliga samtal? Nej? Men lite då? Ok, tack! Jag förstår mig inte på dagens hiphop-/R&B-generation! Vad sjutton är det för folk egentligen? Allt jag ser är en massa attityd á la "jag bryr mig inte" eller "dra åt helvete" eller "yo mama" och sånt skit. Och vad är det med just hiphop och R&B? Alla ungdomar klär sig likadant och lyssnar på samma musik inom just dessa genre verkar det som. Skitdålig musik! Alla ungdomskillar verkar vara en blandning av Tony Montana (även om jag älskar Pacino) och nån sliskig hiphopare. Och ungdomstjejerna ser ut som 30-åringar. De klär sig för lite och för utmanande (jag veeet, det är subjektivt) och verkar vilja vara som en blandning av Paris Hilton och Lindsey Lohan eller nåt.Men mest av allt avskyr jag attityden de har gentemot allt och alla. Det kanske var så under min ungdomstid också, jag vet inte jag, men jag ogillar starkt det jag ser idag
    Stackars Vellan börjar bli gammal
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick

Ååååååååååååååååååååååååååå, nu kom mensen och värken med den.......

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-03 17:28:08 följande:
    Så såg jag filmen om Anne Frank idag. Blev riktigt riktigt deprimerad, men den filmen är ett måste. Jag är väl bland de sista som har sett den, men som man säger: bättre sent än aldrig.
    Jag har inte sett den, men dokumentärer har jag sett som handlat om henne.
  • Jagbyttenick

Isse: Du kan få vara med i Snöhatarklubben

• Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-03 19:03:58 följande:
    skit, vad jag är på dåligt humör! skitdag! och jag kan inte ens skylla på snön eller mens! blä. ni då, förutom mens/snö/dålig musik?
    Tyvärr, inget upplyftande här, förutom utsikterna till choklad efter maten ikväll
    Vad är det som hänt hos dig då?
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-03 19:11:56 följande:
    men choklad är ett billigt knep att pigga upp sig för stunden! undrar om vi har ngn hemma..? *blir lite gladare* äh, min kära mor som beter sig infantilt. igen.
    Ja, fy fan vad det är jobbigt att bråka med familjen! Kram på dig {#lang_emotions_flower}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-03 19:12:33 följande:
    Egentligen vill jag säga grattis eftersom mens är inget jag tar för givet och för att det är en sådan viktig funktion för kroppen. Jaja, vad tort det där lät. Men jag hoppas att värken försvinner snart.
    Jo, jag vet, har man den inte så längtar man och har man den så vill man bli av med den! Kram
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-03 19:14:40 följande:
    På sätt och vis känner jag som dig. Jag är trött och lättirriterad. Det har jag egentligen varit sedan igår kväll.
    Något särskilt som hänt?

Förlåt Mandi om jag tog ditt nr?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-03 19:21:20 följande:
    Njae, ibland känner jag att det blir för mycket på en gång och att jag inte hinner med. Men, du loggade ju ut!
    Velour skrev 2010-02-03 19:17:14 följande:
    Du får en drink mot värken
    Tack, jag tog en egen drink av Treo också Nu har jag ätit och ska dega i soffan framför Glee, är så fast i denna härliga serie
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-03 19:21:20 följande:
    Njae, ibland känner jag att det blir för mycket på en gång och att jag inte hinner med. Men, du loggade ju ut!
    Och kraaaaaam på dig skulle jag ju skriva! {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Tråddödare forts....