Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Grizelda skrev 2010-02-02 14:37:09 följande:
    Uj, här var det flasigt .
    Flasigt? Vad är det för norrländska?!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-02 15:01:10 följande:
    Nähedu det måste vara skånska det där
    Men jag är ju skåning och fattar noll?! Hon måste ha adopterat ordet från norrlands inland eller nåt
  • Jagbyttenick
    Jagbyttenick skrev 2010-02-02 15:05:31 följande:
    Men jag är ju skåning och fattar noll?! Hon måste ha adopterat ordet från norrlands inland eller nåt
    Grizelda: Vad betyder flasigt?
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-02 15:08:10 följande:
    Jo jag vet, men ni kanske bor på var sin sida. Öst & Väst... Ni är ju lite sära där nere Sitter du på jobbet nu?
    Nej, vi bor i storstan båda två om jag inte minns fel
    Jag sitter på jobbet ja. Det är snöstorm här igen så jag ser inte fram emot att gå hem. Önskar att teleportern verkligen var uppfunnen.
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-02 15:17:18 följande:
    Ja med, tar mig en liten paus från allt jobbande. Läser tillbaka i tråden lite och ser att ni pratat om bilderna på mig i peruk... Det är min nya profilbild på fejjan, men jag kan lägga till dig i min lista här på FL också.Snö i skåne brukar betyda kaos... Hoppas du har vinterkängorna på
    Ja, jag såg den på fejjan innan idag, läckert 
    Det har varit kaos hela vintern här. Vi har ju haft snö sedan i december, första snön i november - inte klokt! Vedervärdigt!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-02 15:48:04 följande:
    Tänk vad man kommer att välkomna våren!!! Se det positiva mitt i snöhelvetet
    Jag kommer köra vårskrik som Ronja Rövardotter tror jag
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-02-02 15:53:46 följande:
    Så nu ska du vara både Ronja och Madicken? Nu får du allt bestämma dig, du kan väl inte lägga beslag på alla Astrids figurer
    Nä, Karlsson på taket kan du ta
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-02 16:35:39 följande:
    Nice nummer!Du kan väl sitta och fixa och trixa för att bygga en teleport. Du var inne i nån datauppfinning för ett tag sedan eller hur?. Jag beställde en lila dator kommer jag ihåg
    Ja just det ja
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-02 18:25:53 följande:
    hej trådvänner!mkt att göra på jobbet, stressigt, men rätt OK.läget med er då? i 5 ord eller mindre!
    Trött, jobba, gosa busig lillkille
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2010-02-02 21:12:37 följande:
    Oanständigt, ekivokt, under bältet...
    Då har jag lärt mig något nytt idag Älskar att lära mig nya ord!
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!
Svar på tråden Tråddödare forts....