Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-02 21:29:02 följande:
    Good evening bitches!!!Min första dag på jobbet var underbar...
    Härligt! {#lang_emotions_cheers}
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-02 21:53:29 följande:
    Hällörade? DET kan väl ändå inte vara ett ord!!!
    Det var åtminstone ett jag känner till Urskånska när den är som bäst {#lang_emotions_cool}
    Nån som är hällörad är ofta väldigt religiös. Hasse Alfredsson förklarar:
    "Det är en person som går och lutar med huvudet lite smilskt. Ofta lite frireligiösa typer"
  • Jagbyttenick
    Grizelda skrev 2010-02-02 22:25:57 följande:
    Jag ska också lägga mig, med Karin Wahlberg. Inte författaren, utan hennes senaste bok. Är helt slut i rutan. Har korrekturläst åt min professor hela dagen. Det känns som en våt flickdröm som gått i uppfyllelse, att läraren skriver och jag får rätta. Mums för en petimäter... Och innan Sedek hinner undra, en petimäter är detsamma som en Messerscmidt.Natti natti.
    Underbart
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-02 22:27:12 följande:
    Någon som vill ha fika och tårta? Har en massa över.
    Ja tack! {#lang_emotions_coffee}
  • Jagbyttenick
    Polly S skrev 2010-02-02 22:37:20 följande:
    jag menade iofs inte att det flyter på -det uttrycket får det att låta som om det inte direkt är ngt, att det inte är jobb med att plugga och så menar jag inte.vad jag menade var att du verkar engagerad & intresserad av inriktningen och att du -trots gruppmedlemmar -presterat väl hittills.förstår mkt väl att du är trött på det.vad har du pluggat så länge?jag har motsvarande 6 års universitetsstudier bakom mig, men då har jag tagit en del av det medan jag jobbat, samt haft uppehåll, rest, jobbat utomlands etc. däremellan.vet inte om jag pallat att plugga så länge som du.
    Jag pallade inte plugga mer än ett år efter gymnasiet så jag har jobbat i tio år istället nu! Min mamma började plugga till jurist när hon var 32 så det kan ju jag också göra Ska bara komma på vad jag vill bli när jag blir stor
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-03 00:25:53 följande:
    Sitter här och känner mig ensam.. borde gå och lägga mig men jag orkar inte. Känner mig för deppig, för idag är ingen vanlig dag..
    Hoppas det känns bättre idag! {#lang_emotions_sunny} <- Skickar en sol för att pigga upp!
    Mandi74 skrev 2010-02-03 01:43:02 följande:
    Nu har jag fattat ett beslut och skickat iväg en ansökan som är ett stor steg i arbetet att komma över det som hänt. I take no more shit.. Nu ska jag oxå gå och lägga mig, bara så ni vet.. ändå ingen som läser det här förrän i morron bitti men ändå.
    Låter som en bra grej!!! Lycka till med vad det än nu är!!! {#lang_emotions_flower}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-03 10:49:38 följande:
    Godmorgon. Precis hemkommen efter dagens föreläsning. Dagens fråga: Bor vi i Sibirien eller? SNÖ överallt och nästan en meter över marken! På vissa ställen har de skyfflat undan snö och det är så högt som nästan två meter. Minst!
    Nej, Nordpolen tror jag... HATAR verkligen vintern. {#lang_emotions_throwup}
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-03 11:35:45 följande:
    Ska du börja plugga igen?
    Någon gång tror jag, ja
    Fem utropstecken eller fler är ett säkert tecken på en sjuk hjärna!!!!!
  • Jagbyttenick
    Roses skrev 2010-02-03 12:15:41 följande:
    Me2, hatar verkligen snön och allt som har med vinter att göra. Bläääääääää
    Vi kan bilda Snöhatarklubben förutom PMS-klubben då
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-03 14:57:26 följande:
    Undra hur glada alla blir om de kommer in i kväll och det är många sidor bakåt som bara jag har skrivit..
    Jag tror de blir jätteglada att Mandi piggar upp {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Tråddödare forts....