Inlägg från: Jagbyttenick |Visa alla inlägg
  • Jagbyttenick

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-02-02 00:11:15 följande:
    Vilken kille?
    Du var ju inte inne och vaktade tråden, han verkade skitskum!
    Velour skrev 2010-02-02 00:12:53 följande:
    Nån skummis som var lite.....skum...
    Jag undrade om jag skulle ringa efter männen i vita rockar när jag läste hans inlägg...
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-02 00:35:01 följande:
    Okej, nu har jag läst ikapp. Var jag inte här igår eller?Först av allt, samberg är ju dummare i huvudet än den där männskan som brukade komma in i vår förra tråd. Den personen var ju bara förvirrad, men samberg har ju alldeles för mycket frustration. Jag tror att den människan är ledsen i själen.Precis som allt annat på min kropp så är min penis större än de flestas. Men tack för att ni spekulerar bakom min rygg.Hur som helst så kan ni inte ha mig varannan vecka. Det finns fler som vill ha en bit av Scratchy så det blir högst en dag i månaden som schemat ser ut nu. Och gratis är jag inte heller.Nu ska jag sova för jag börjar mitt nya jobb imorgon.Good night my bitches!!!

Hoppas du får en bra första dag på jobbet, skriv och berätta sen!
  • Jagbyttenick
    Scratchy skrev 2010-02-02 00:37:49 följande:
    Ja du är högre än Sedek och TT, men kom ihåg att Vellan befinner sig flera våningar över dig så du är hennes bitch också... you'll be sore...
    Vilken våning är jag på då?
  • Jagbyttenick
    Mandi74 skrev 2010-02-02 01:21:28 följande:
    Idag fyller min son 5 år, min bebis börjar bli stor.
    Grattis {#lang_emotions_flower}  Min son fyller två år om två månader
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-02 01:30:19 följande:
    ...och sen får du dig en omgång också. Av både mig och Scratchy.
    Vi tar det på träffen så att alla kan vara med
  • Jagbyttenick

Och så får jag ju ta ett nummer när jag ändå håller på och spammar (eller var det spermar det hette Mandi?) {#lang_emotions_cool}

• Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-02 10:59:58 följande:
    VILL du vara hans bitch? Jag själv försöker slå mig fri men han låter mig inte. Fast jag åtminstone den turen att jag "befinner mig några våningar högre" än alla andra av hans bitchar.
    Nej men jag är inte hans bitch, jag är J som vi tidigare konstaterat. Så jag är väl i ett helt annat hus kanske?
  • Jagbyttenick
    Velour skrev 2010-02-02 11:00:52 följande:
    Välkommen in i Kinkyclub!
    Du, här har jag varit lääänge {#lang_emotions_djavulsk}{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Tråddödare forts....