• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-29 23:05:00 följande:
    Ja, det var faktiskt en blodig dröm. Kommer också ihåg att det var en man som det fanns massor av kopior av. Han var ond och jag slaktade alla dem, bara högg och högg.Sen var det en man med ett hemskt utseende som var efter mig, men jag kunde inte oskadliggöra honom så jag försökte hela tiden gömma mig medan han var ute efter mig..Usch vilket dröm det var. Men just den vänliga kvinnan satte spår i mig eftersom hon hela tiden log hur mycket jag än högg henne.Jag antar jag har för mycket folk runtomkring mig helt enkelt och att jag nog behöver mer ensamtid
    Drömmar brukar bete sig på ett sätt att alla du träffar är en del av dig. Hon som ler skulle kunna vara en del av dig som tillåter allt du gör utan att dömma... Slakta folk skulle kunna vara att du gör upp med massor av människor som du lessnat på.... Mannen sklle kunna vara en del av dig som du är lite trött på...

Jag vet verkligen inte men att drömmar speglar mina egna personligheter har jag hört och tror på. Jag vet att om man drömmer om att en person som man hatar/håller-av mycket så handlar det om frigörelse från den.
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-29 23:18:49 följande:
    Menar du själva TS?
    Japp.
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-29 23:14:58 följande:
    Farligt nära men inte där ännu...Kämpar mot varje motgång, känns bara så oerhört tungt men jag gör mitt bästa o vill absolut inte ge upp även om jag kan känna att det inte är långt ifrån alla gånger.Kan bara inte förstå varför jag ska testas hela tiden...sen så tycker en del folk att det är konstigt att man inte kan lägga någon tro på en gud... dah...Men men...livet går vidare vare sig man vill eller inte, o jag vill POSITIVTSonen är slängd i säng o kollar på Spy KidsJag har duschat lääääänge o vaaaaaaarmtNegativtjag är röd som en nykokt kräfta
    You!
    Saker handlar inte alltid om att "ge upp", ibland kan man hitta alternativ som passar en bättre.
    Var bara noga med att föröka se var gränsen går. Ingen vinner på att du går i väggen. Lika lång tid man använder till att gå till väggen tar det att gå tillbaka. Tro mig, jag vet vad jag pratar om.

Försök att tidigt sålla bort det som inte måste åtgärdas akut (typ städning, tvätt, "onödig" renovering, odl). Att behöva göra en förändring är inte lika med att misslyckas!!!
    Sköt om dig!!!!!!!!!!!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-29 23:42:12 följande:
    Det är svårt att hålla reda på två sidor. På ena sidan är FL och på andra sidan är det chatt på FB
    Vadå! {#lang_emotions_surprised}
    Är du otrogen...?

• Midka
    Sedek skrev 2010-01-29 23:30:05 följande:
    Hahaha Fast, problemet är ju i så fall kvar så att säga. Jag röstar på att jag är undantaget, jag har flikar och i mitt fall råkar det inte ha med min prestation att göra.
    Undantag behövs för att bekräfta regeln....
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-29 23:32:35 följande:
    Drömtydare i tråddödartråden har vi!
    Sa Yoda!!
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-29 23:46:56 följande:
    Näe, nu tänker jag släpa mig i säng...Ska upp tidigt i morgon så jag kan elda upp värme i huset o fixa allt till djuren innan jag o sonen ska iväg God natt alla goa
    Natti natti  Smiley
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-01-29 23:59:58 följande:
    Hello!
    Hej!!!
    Har läst en del av vad du skrivit..
    Ta hand om dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram
  • Midka

V:
    Jag saknar Ord Blind och Confli-mannen. Vet du var de tagit vägen?
    Confli såg jag i någon annan tråd så kanske har han bara övergivit oss...? (Tillfälligt givetvis!)

• Midka
    Velour skrev 2010-01-30 00:18:49 följande:
    Nu har jag gjort slut på Facebook, så nu är det bara FL som gäller
    Puh! Tänk om det var oss du gjorde slut med! {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_death}
Svar på tråden Tråddödare forts....