• Midka

Tråddödare forts....

Gumman!!! Jag går snart och lägger mig... Detta är sent för mig och tidigt för dig!

• Midka
    Velour skrev 2010-01-30 00:38:27 följande:
    Hahaha, än har jag inte haft skäl till det Men gå nu och få din skönhetssömn
    Det är lika bra... annars blir jag som ett ilsket troll med PMS i morgon. I morgon förmiddag kommer svärfar hit och stannar till söndag så det är nog bäst att vara lite trevlig...

Gonatt!
    Krammmmmmmmm
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-30 12:41:53 följande:
    Haha! Great minds think alike
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-30 20:41:31 följande:
    Så...vad ska vi prata om? Jo, jag såg en röd helikopter förut Tänka sig! En RÖD helikopter!!
    *ASG*
    Jag tycker för övrigt att det är intressant att läsa eran diskussion!
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-01-30 21:16:13 följande:
    Jo, jag kan bli riktigt dum ibland, väser och fräser och höjer rösten i onödan. Lönt att göra mot en knappt tvåårig kille som bara garvar och tycker att mamma är roligare och roligare ju argare hon blir. Och sambon blir bara skitsur och helt tyst och går och surar i timtal vilket provocerar mig ännu mer *suck*
    Hmmm... vet inte varför jag känner igen mig så... (har lärt mig en ny "gubbe" *apploder!*  )

Dock inte i son-delen... Han får alltid panik när jag är arg så jag försöker hålla igen där eller vara über tydlig med att det är jag som är arg och inte på honom... då bruker det fungera bättre!
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-31 16:52:20 följande:
    Midka Hej Khoshgele
    Heeej!!! {#lang_emotions_sunny}
    Så roligt och se dig här!!

På tal om språk... Persiska ordet nazi är ett spännanade ord.. Jag förstår att det betyder något snällt men jag tänker obönhörligen på tyskar när jag ser det ordet...
    Undrar varför.....
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-31 17:10:32 följande:
    Tänkte byta nicknamnet till Rose men det var upptaget *surar* Det är ju så jag heter * surar vidare*
    KRAM!!!
    jag har liksom ägnat tiden till att läsa ikapp så jag har inte haft koll på det ni skrivit "just nu"
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-31 17:40:04 följande:
    Jag tycker såååå synd om min lille plutt! Inte nog med att utslagen har blivit fler, han har en prick precis ovan snoppen och den kliar HELA tiden, hur mycket kylkräm/potatismjöl man än smetar på den. Av någon anledning går det inte att göra något åt just den pricken. Tips, någon?
    Möjligen lite bedövningssalva. Finns på apoteket tror jag....
    Annars det kanske går att smälta en alvedon och kleta på. Brukar fungera på andra irritationer i huden...
    Stackars, stackars liten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-31 17:55:30 följande:
    Nu så är du snäll igen :pNazi betyder ungefär sötis, kan betyda " åh, stackars liten " Tar du bort bokstaven i i slutet har en könsorgan-ord
    aotch!
    bäst att jag är försiktig då!!!!

NU SKA vi äta middag! Tillbaka snart!!!!!!!!!!!!

Kram, kram!!
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-31 18:35:53 följande:
    Det var faktiskt Midkas idé om att smälta ner en alvedontablett och kleta på.
    Hm... jag har aldrig kallats för iranier förr .. någon gång ska vara första gången...
Svar på tråden Tråddödare forts....