• Midka

Tråddödare forts....

Scratchy skrev 2010-01-31 19:19:05 följande:
    Fick du längre näsa?
    Nej... inte vad jag sett....men jag har fått en konstig brunaktig nyans i ansiktet...
    Ganska klädsamt faktiskt...
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-31 19:13:03 följande:
    Hänt..njae..inte mycket...förutom att jag nu fått det FL-konstaterat att det är mitt fel att katten fick lida eftersom jag inte gjorde ditt o datt för att ordna allt...sedan så spelar det tydligen ingen roll att jag inte KUNDE göra något... äh, skit samma...Njae, sjukt kallt ute...o har just hällt i mig en liter avokadosmoothe så nu är jag vääääldigt frusen...."gör te"Söndag kväll...mmmmmmm, härligt för då vet man ju att jobbet kallar i morgon bitti... "blä"
    Hej på er (och ni andra!)
    Kan inte annat än hålla med... Undrar om jag inte är lite illamående och på väg att få magsjuka... eller att lilleman är på väg att få feber..? Om jag känner efter riktigt ordentligt..... *suck* vi får nog gå till jobbet imorgon
  • Midka
    Isnogood skrev 2010-01-31 19:28:17 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-82/m50396939.htmlBara att konstatera...ALLT jag gör gör jag fel...Ger tamejfaan upp nu
    OK.... sju (7) st tycker att han är en idiot. En står lite mitt emellan och fyra (4) tycker att du är en idiot.
    Tänk att du lyssnar på fyra puckon som inte riktigt verkar veta vad de talar om och inte bryr dig om att sju stycken håller med dig....

Var är din positivt - negativt -lista och om du använde den hur skulle resultatet bli

Lyssna där du får kraft och ödsla inte energi på puckon {#lang_emotions_sunny}
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-31 19:52:26 följande:
    Men nu är du en iranier eftersom du har så "konstiga" idéer
    Jag visste att det skulle finnas någon vettig förklaring på mina idéer...
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-01-31 20:06:13 följande:
    Och så svarar jag helt fel.. som vanligt.Jag erkänner, jag läste inte ordentligt!
    Så lätt hänt.... så lätt....
    Vi (jag talar givetvis för alla andra som är här i tråden....) funderade men var lite finkänsliga och ville inte påtala det uppenbara...
  • Midka
    Velour skrev 2010-01-31 20:09:15 följande:
    Nu är det bara att välja ett passande namn för dig också Nu ska jag gå ifrån ett tag, men när jag kommer tillbaka vill jag se vad du ska heta.
    Iranskt namn.... Jasmin? Gillade det skarpt när jag var 13 år.
    Maria? Gillar fortfarande.
    Det borde finnas något med Sh.... som är fint?

På tal om persiska, finns ett ord som är : daman. Det betyder kjol eller lång, har jag rätt?
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-31 20:24:38 följande:
    Ska du byta namn?Intressant, inte många som gör det i vuxen ålder!
    S-mannen tar mig för iranier så V-kvinnan föreslår att jag ska byta namn....
  • Midka
    Roses skrev 2010-01-31 20:34:43 följande:
    Jasmin var första valet här när jag väntade lillkillen och jag gillar det namnet jättemycket. Om jag nångång får för mig att jag ska bli gravid igen vilket inte är trolig så hoppas jag att det blir en tjej. Börjar känna mig ensam här hemma  ( Ingen förstår mig ) *Surar*Parsa var ett annat favorit här hemma ( uttal PArsA ) men jag vann med mitt namn :) Parsa är i och för sig killnamn.Tjejnamn som börjar på Sh?Shirin - Sött ( sockersött )Shabnamn - ( vattendropparna som bildas på blad tidig på morgonen. Gadd? heter det så? ) Shima ShanaJa, dAmán betyder kjol. Lång - Boland, deraz
    Shabnamn.... (dagg, gadd sitter på getingar och de sticker med den... ).... mycket fint, Shirin är fint det med.... Jasmin är jag lite van vid så det låter inte lika exotiskt....

Jag tror att Velour får bli den som avgör!
  • Midka
    Sedek skrev 2010-01-31 20:43:01 följande:
    Ah, Iranier från Stockholm boendes i "nordpolen" aka Uddevalla Det finns många fina Iranska namn, många att välja på!
    Jag kan snart skriv internationell som mellannamn!
Svar på tråden Tråddödare forts....