Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

Mandi74 skrev 2010-01-28 23:11:45 följande:
    Vi får se, en dag kanske frustrationen blir för stor och jag måste få ur mig allt.. då vänder jag mig till dig.
    Ja, prata med tant Velour... hon är jättesnäll...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-28 23:40:07 följande:
    Ja, kom och prata med mamma J, hon kan lyssna på sina problem! Det var skönt att äntligen BLI mamma när jag blivit KALLAD det i så många år
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy

Vill inte någon städa hemma hos mig när ni ändå håller på?

• Scratchy
    Velour skrev 2010-01-28 23:54:10 följande:
    Inte gratis!
    Massage någon?
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 00:07:59 följande:
    Skulle du kunna skriva lite mer eller? Även om samtalsämnet och vi är tråkiga.
    Nej för jag städar...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-29 01:02:30 följande:
    Det är faktiskt sant. De flesta har sagt med trött röst "JA MAMMA" sedan jag gick i mellanstadiet. Jag är en sådan riktig hönsmamma åt alla jag känner. Till och med åt mina egna föräldrar. Inte helt friskt, men vad ska jag göra?
    Du borde läsa om transaktionsanalys... det är en terapiform som handlar mycket om att ta föräldrarollen bland sina medmänniskor.
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 00:28:44 följande:
    Men så lång tid kan det väl inte ta?
    Vad tar lång tid? Du ska bara veta hur stökigt det är här inne... fast än så länge har jag bara diskat och städat köket...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 01:07:42 följande:
    Ah! Det var så längesedan jag tittade på nån serie. Jag vet inte ens vad True Blood är för serie. Vad handlar den om?
    True blood handlar om vampyrer i USA. Så, ganska normala amerikaner med andra ord...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-29 01:12:36 följande:
    Att jag SKA ta föräldrarollen eller låta bli?
    Hehe... det är inte en rekommendation... läs ordet noooooooga: transaktionsANALYYYYYYYS...
  • Scratchy
    Jagbyttenick skrev 2010-01-29 01:17:34 följande:
    Du skriver ju att man ska ta föräldrarollen!
    Inte att man ska, men att man gör... din tolkning, dina konsekvenser...
Svar på tråden Tråddödare forts....