• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 13:28:38 följande:
    Två av djuren är orm. Alltså två olika ormsorter. En av dem har har haft på min avatar, den andra har varit mitt smeknamn, och det blev nästan mitt nick på fl.
    Hej ormen! (ja, du får kalla mig vid nåt djur du också)
    Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-30 13:37:57 följande:
    Hej ormen! (ja, du får kalla mig vid nåt djur du också)
    Perserkatten hade vi ju redan bestämt...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Velour
    Velour skrev 2010-01-30 13:36:23 följande:
    Hejsan!Ja, han mår bra..är lite prickig bara Jag tittade i språktråden och såg att han vill ha bevis för att muslimerna/araberna invaderade iran och våldtog hela landet. Grejen är att jag förut, för längesedan, lade upp flera länkar med bevis som hade lagts fram av historiker. Men han avfärdade dem alla och kräver nu bevis från dig.Jag säger ju att stenen han ligger under är väldigt tung
    En annan sak var att när jag hade lagt ut länkarna till raka vägen, så vägrade han att läsa dem Det är för att det gick emot koranen.

Men då undrar jag varför han kräver bevis när han inte ens läser dem? Vilket rikspucko!!
  • Velour
    Scratchy skrev 2010-01-30 13:38:53 följande:
    Perserkatten hade vi ju redan bestämt...
    Mjaooo *stryker mig mot ormen o hoppas att han inte hugger*
  • I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-30 13:36:23 följande:
    Hejsan!Ja, han mår bra..är lite prickig bara Jag tittade i språktråden och såg att han vill ha bevis för att muslimerna/araberna invaderade iran och våldtog hela landet. Grejen är att jag förut, för längesedan, lade upp flera länkar med bevis som hade lagts fram av historiker. Men han avfärdade dem alla och kräver nu bevis från dig.Jag säger ju att stenen han ligger under är väldigt tung
    Din sista mening håller jag verkligen med om ;)  jodå, stenen han ligger under är väldigt tung. Så sant så ;)

Jag har som sagt inga större förhoppningar om att han ska förstå elller acceptera. Är man ár-ár så är man.

Skönt att han mår bättre. Det går över ska du se. Tog väl 10-12 dagar här sen vart det bra.

Nu är jag slut efter allt det där skrivandet i "språktråden" :) Ska passa på och sova en stund nu när alla andra sover.

Kikar in en stund senare ikväll.

Ha en underbar dag.

Kram nazi.
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-30 13:41:25 följande:
    Din sista mening håller jag verkligen med om ;)  jodå, stenen han ligger under är väldigt tung. Så sant så ;)Jag har som sagt inga större förhoppningar om att han ska förstå elller acceptera. Är man ár-ár så är man. Skönt att han mår bättre. Det går över ska du se. Tog väl 10-12 dagar här sen vart det bra. Nu är jag slut efter allt det där skrivandet i "språktråden" :) Ska passa på och sova en stund nu när alla andra sover. Kikar in en stund senare ikväll.Ha en underbar dag.Kram nazi.
    Men bra att du ändå fortsätter att lägga upp en massa info trots att han vägrar lära sig. Även om han inte vill lära sig så kommer han få det svårt att säga emot dig. Som sagt, hans enda källa är koranen...eller hans enda källor är de som är proislamiska och som är så vinklade att det inte ens är värt att titta på dem om han lägger fram dem. Har sett ett par av hans källor förut och jag blev nästan vithårig.

10-12 dagar är väldigt länge ju!! Men men...finns ju inget att göra åt det än att vänta ut det.

Sov sött och ha en underbar dag du med. Kram gherti!
  • Velour

Nu ska jag gå och förbereda mig och grabben för lite Mr.Bean på TV!

• Grizelda
    Isnogood skrev 2010-01-30 08:34:22 följande:
    Gaffsan har inte övergett oss...har bara lite mycket IRL just nu
    Jag läser ständigt, även om jag inte skriver alltid...
  • Polly S

hej tråden! hoppas ni har en mysig och lugn helg!

• Velour
    Grizelda skrev 2010-01-30 15:11:13 följande:
    Jag läser ständigt, även om jag inte skriver alltid...
    Oooh, det var inte igår! Så du snokar va?

Hoppas allt är väl med dig..
Svar på tråden Tråddödare forts....