• Midka

Tråddödare forts....

Så har det gått snart tre månader sen förra startades. Välkomna hit!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:15
    Velan!!!!!

Snälla kolla min profil eller FB!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:17

MEH!!!!!
    Hallååååå!!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:19

Snacka om att sitta i glasbur!!
    Ni ser mig inte längre...
    buuuhääääääää!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:21

Äsch!
    Lika bra att ge upp.... Vi ses på onsdag då ... *suck*

Kram på er!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:23

Woho!!!! Tack Velan!
    Vi ses om ett par dygn då...
    Jag kan inte skicka vare sig mail eller svara i tråden....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 22:28

Exakt som Mandi skrev! Jag ser er men jag kan inte svara i tråden. Endast uppdatera min pres och skriva här i TS...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 10:01
    Här kommer dennya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360-2185.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 12:14
    Snyggt att länka till sig själv...
    Här kommer den riktiga.... (hoppas jag)

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m51482720.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-21 21:48

Då tar jag chansen att få sista ordet här. Tråd! Vila i frid du har varit fantastisk. Så många stunder vi fått fira med dig, vi saluterar dig!

• Svar på tråden Tråddödare forts....
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-30 12:42:19 följande:
    Meningsbyggnad från Yoda det är
    Tyckte att såg ut så det gjorde
  • Sedek
    Jagbyttenick skrev 2010-01-30 12:44:06 följande:
    Då hoppas jag att du är duktig på att använda preventivmedel annars slutar du som en TS här på FL: "Hon sade att hon käkade p-piller men nu är hon gravid, vad ska jag göra?"
    Tänkte marknadsföra ett nytt grav-test här på FL.
    En USB modell där man laddar ner ett test till datorn när man behöver, sparar det på ett valfritt USB minne och kissar på det. Sätter tillbaka det i datorn och så får man svaret här på FL i en tråd som heter "Är jag gravid-USB testsvar"

Undrar hur många test jag skulle få sålt innan jag blev stoppad, OM jag skulle bli stoppad...

Samma tillverkare som denna:
    www.miloop.com/film_view.aspx
  • Jagbyttenick
    Isnogood skrev 2010-01-30 10:17:06 följande:
    NU tänker jag säga hej då Men var INTE lugna, jag kommer åter , sonen o jag åker mot E-tuna alldeles snart o gör staden osäker POSITIVT Vi gör något kul tillsammans (eller..han kommer tycka leksaksaffären e kul men klädaffärerna pest...) Det är LÖRDRAG när vi kommer hem så jag har fortfarande en ledig dag kvar att hinna med lite av allt som behöver göras NEGATIVT Var tvungen att fylla på luft i alla däcken på bilen, varav det ena var nästan PLATT, så håll tummarna för att det inte är punka... (Har inte fyllt på luft sedan jag bytte till vinterdäcken..e lite dålig på att kolla sånt  ) Kommer komma hem till ett KALLT hus "burr"
    Bra! Och det negativa är inte negativt, nu vet du ju att du har luft i däcken!
  • Jagbyttenick
    Sedek skrev 2010-01-30 12:49:50 följande:
    Tänkte marknadsföra ett nytt grav-test här på FL. En USB modell där man laddar ner ett test till datorn när man behöver, sparar det på ett valfritt USB minne och kissar på det. Sätter tillbaka det i datorn och så får man svaret här på FL i en tråd som heter "Är jag gravid-USB testsvar" Undrar hur många test jag skulle få sålt innan jag blev stoppad, OM jag skulle bli stoppad... Samma tillverkare som denna: www.miloop.com/film_view.aspx?movie=9785
    Hahaha, hur bra som helst ju!
  • Jagbyttenick

Nä, nu har jag irriterat Scratchy färdigt genom att kommentera allt som var skrivet de senaste sjutton åren. Nu ska denna sjukling äta lite mat och dricka kaffe! Hasta la pasta!

• Velour

Tjena spena!

Jag sov rätt gott och drömde inga konstiga drömmar den här gången. Imorse var det minus 30 grader och nur är det minus 18, så det är varm

Sedek!!! Jag frågade dig en sak några sidor bak. Svara!

Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Velour

Isse, ser att du håller koll på din lista. Bra! Annars får du på moppo{#lang_emotions_cool}

• I Blackrose I
    Velour skrev 2010-01-30 13:23:36 följande:
    Tjena spena!Jag sov rätt gott och drömde inga konstiga drömmar den här gången. Imorse var det minus 30 grader och nur är det minus 18, så det är varm Sedek!!! Jag frågade dig en sak några sidor bak. Svara!
    Hej sötis ;)

Vad skönt att ha kunnat sova.

Mår lillkillen bättre?

Ta en titt på "språktråden" när du har tid ;) Det hettade till sig idag ;)
    Humata, Hukhta, Huvareshta ( Ahura Mazda / Angra Mainyu )
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2010-01-30 08:43:17 följande:
    Jag gissar att ena favvodjuret är orm.Skulle vilja säga "hal som en ål" men jag tror inte riktigt att ÅL är ett av favvosarna så därför valde jag orm som ligger ganska nära i kroppsform o det faktum att dom kan kännas hala.
    Två av djuren är orm. Alltså två olika ormsorter. En av dem har har haft på min avatar, den andra har varit mitt smeknamn, och det blev nästan mitt nick på fl.
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Velour
    Roses skrev 2010-01-30 13:26:47 följande:
    Hej sötis ;)Vad skönt att ha kunnat sova.Mår lillkillen bättre?Ta en titt på "språktråden" när du har tid ;) Det hettade till sig idag ;)
    Hejsan!

Ja, han mår bra..är lite prickig bara

Jag tittade i språktråden och såg att han vill ha bevis för att muslimerna/araberna invaderade iran och våldtog hela landet. Grejen är att jag förut, för längesedan, lade upp flera länkar med bevis som hade lagts fram av historiker. Men han avfärdade dem alla och kräver nu bevis från dig.

Jag säger ju att stenen han ligger under är väldigt tung
Svar på tråden Tråddödare forts....