Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-13 00:37:27 följande:
    Kanske kan utveckla det till en riktig saga Men jag varnar för slutet. Den elefanten blir skjuten av olagliga jägare
    Nej.. vill inte höra. Det är som bambi eller vad, där bambis mamma blir skjuten.

Vill höra glada saker ikväll, inget annat.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-13 00:34:46 följande:
    Borde skriva samma mening som jag skrev till velour i senaste inlägget men jag gör inte det för du var så gullig igår kväll.  Jag ÄR INTE MUSLIM. Har aldrig vatt. Jag är zartoshti. Velour: hjälp till och översätt orkar inte anstränga mig. Han är bara en vilsen hundvalp som inte vet vad han vill och nu låtsas han som om han är en irani-kopia av Jesus.
    Du brode stötta din man i hans beslut, oavsett om du tror att han inte menat allvar, istället för att se honom som ett barn som inte vet sitt eget bästa.

I vilket fall, jag tror att han blir tryggare i sin religon, vilken han än väljer om han själv får komma fram till att den passar just honom.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-13 00:42:51 följande:
    Nej hörrni, jag måste sova för en timma sedan.Tack för i kväll och hoppas ni får en bra fredagskväll/natt och en riktigt riktigt bra lördag, det ska jag försöka ha efter att jag pluggat lite.Godnatt och sov så gott
    Godnatt och sov så gott!
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-13 00:44:27 följande:
    Mandi: Jag har svarat på din fråga lite längre upp. Puss på dig. ;)Tant Ena ( Velour ): Du vet att jag skojade? Puss på dig med. ;)Sedek: Skickar en puss till dig också. Sov gott.Med detta lämnar jag Tant-gänget till dig Sedek. Ta det försiktigt så du inte fastnar i löständerna och valkarna nere vid knäna ÄR bröst gubben om du undrar sen. Mandi & Velour:   PUSS på er.
    Godnatt och puss!! Sov så gott!
  • Mandi74

Vellan, försvann du oxå??  *känner mig ensam och övergiven*

• Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:48:28 följande:
    Det finns inga iraniegener...det var ju sånt tänk som satte igång rasismen och nazismen. Uppfostran och allt annat externt däremot..Ja, jag behöver dig att kyla mig med
    Klart det gör, alltså inte iraniegener på det viset men du fattar vad jag menar.. tönt.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:51:42 följande:
    Fast jag skojade där. Ta det inte på för stort allvar Jag läser sociologi (jisses, nu kommer säkert detta att användas emot mig själv) och är det NÅT de tjatat om är det just detta att man inte kan styra folk som Pavlov gjorde mot sina hundar men att man däremot kan påverka varandra på andra sätt.Men visst är jag gullig?
    Absolut.. så gullig så.
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:52:56 följande:
    För dig kan ju slutet bli att elefanten fick vingar så den inte trampade ihjäl några smådjur mer
    Hahaha.. nja, vi behöver ju inte skriva om några sagor för min skull. Vi kan bara strunta i sagor ikväll.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-13 00:53:17 följande:
    Var bara tvungen att logga in igen och förklara för det blev lite fel där. Gumman killen som väntar nere i parkering ÄR EN KILLKOMPIS inte min man. Maken min är katolik och det har han alltid varit. Nej, jag brukar inte slå min man. Älskar och respekterar honom för mycket för det. Den här är en liten hundvalp som inte vet vad han håller på med. Okej, hoppas att jag har förklarat bra nu. Går ner nu och öppnar dörren till Iq-befriade hund-valpen. Säger gonatt en gång till. Puss på dig och Velour. Velour: Man är den man är. Du är en människa varken mer eller mindre. Vill du sätta etikett på dig själv så är du en iranier som är uppväxt i Sverige. Du har dina normer som passar dig och thats it. Krångla inte till det aziz.
    Nu fattar jag ingenting.. men visst.
  • Mandi74

Fattar ingenting längre och jag vet inte vad jag ska tro heller. Känns som jag missat nått eller bara misstolkat allt.

*går och röker*

Måste fundera på vad det var som hände egentligen.

Svar på tråden Tråddödare forts....