Men det är svårt eller omöjligt att reflektera över oidipuskomplex som man kanske hade i en tid som man knappt har minnen från. Det var så jag menade...
Då lär inte min son heller lida när han blir stor för att jag tvättade håret på honom när han var liten..
Hej på dig!Skitkul att observera tråden. Roses är besviken på att Sedek inte sexflirtar, Sedek vill framstå som lite mer moralisk, Mandi tycker att Stayhard får henne att tänka på annat än kläder, Scratchy tycker lite olika saker bla om oidipuskomplex och att Mandi är tråkig fast han gillar henne jättemycket. Hur är det själv då?
Nehej då, det var ju DU som började med det i kväll. Jag gav igen en gång, sen får det räcka.Däremot så slipper ni mig snart, måste sova nu. Fortfarande groggy i skallen efter gårdagens migrän.
Tror inte det är migränen som är anledningen till hur du känner dig idag..
Tack Måste dock erkänna att det var J hjärtar A som brukade komma med de skönaste och klockrenaste observationerna förut. Så jag kan nog inte helt ta åt mig äran eftersom det var av henne jag inspirerades
Själv tapapde jag greppet om vad alla snackar om för länge sen och jag försöker inte ens hinna med i allt heller längre.
Missar jag nått viktigt så lär jag nog bli påmind om det.
Det är nog att han håller igen så hårt som han gör. Tror nog han kommer få ha träningsvärk i höger hand imorgon´. Allt det där måste ju ut på nåt sätt.......:p
Haha.. syftade ju på att han drack och var full igår, men du har kanske rätt.