Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-13 00:03:01 följande:
    Nej men ärligt, det är ingen bakfylla. Drack bara lite vin och gammal konjak, sånt som är bra mot migrän Sen har jag överdoserat lite värktabletter och sovit asdåligt några nätter så jag är faktiskt lite groggy, lovar, och det beror inte på bakfylla så det så!Själv då?
    Jag tror dig, vet hur det är att känna sig groggy av trötthet.

Jag, nej jag är inte bakfull.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:04:58 följande:
    Nej nej...jag vet ju redan att jag är allt det där, men det andra (eller första) du skrev, om vad ni har gemensamt. Jag kollade in hans gästbok och blev upp över öronen................förbannad!
    Va!! Måste kolla.. säg till om jag ska slå någon åt dig!
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:11:39 följande:
    Riv Sedek nu när du ändå är igång med naglar och fingrar på hans kropp! Det ska blöda och bilda ärr för evigt!
    Meh.. gumman, det var väl inte så farligt, han hade ju bara skrivit att du var het inget annat dumt.

*kyler ner några grader med snö innanför tröjan*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:15:09 följande:
    Nä, de lekte köttmarknad. Så det så *surar*
    Nej, det gjorde dom inte alls det.. Attans hetlvrade ytlänningar.

Varför skriver ingen så om mig för..
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-13 00:13:43 följande:
    " Ja, jag satt och flörtade på nätet vet du och fick fnatt och skickade sms till dig. "Nej, får väl slå tillbaka kanalen till verkligheten....suck. Iq-befriade människa. ringde honom och sa att han ska köpa ciggaretter nu när han ändå är på väg hit. Nåt vettig kan han ju göra. Dont ask..............Jag slog honom så hårt i ansiktet när han berättade och var asförbannad på honom.* Viskar så inte sedek hör. ................Kristendomen *
    Du måste skoja, slog du honom för att han valde en annan religon än den du har?
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:24:23 följande:
    Meeen att svennisar alltid ska dra upp ens etnicitet i tid och otid. Jag är människa först, kvinna sen och iranier lååååååångt ner på listan
    Mmmm.. sånna är vi!

Men jag tror att det är ditt påbrå som iranie som gör dig så.. het.. på mer än ett sätt.  
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-13 00:25:02 följande:
    Nej, jag skojar inte. Han var pappers-muslim inte zartoshti. Jag slog inte honom för att han valde just kristendomen utan att han över huvudtaget valde en religion.
    Varför då? Är du muslim eller inte religös alls?

Du älskar väl mannen, inte hans religion? Låter fördomsfullt i mina öron, sen för den delen så är det olagligt att slå någon.. oavsett om man är man eller kvinna. Något som jag tar stark avstånd för och inget som jag någonsin skulle uppmuntra någon till.

Men jag dömer handligen, inte dig.. (ville bara förtydliga mig)
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:29:17 följande:
    När elefanten går gör han väldigt breda fotspår efter sig. I dessa fotspår hittar man alltid ihjältrampade smådjur. Det kanske inte var elefantens mening att det skulle bli så, men han har ju så stora fötter och huvudet uppe i molnen. Iallafall jämfört med de ihjältrampade smådjuren.
    Vad fint, på nått sätt..
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:31:10 följande:
    Det kan jag väl!
    Hahaha.. hur mycket du än vill så är det den enda du inte kan stya, folks tankar.

Du kan försöka påverka, få folk att ändra uppfattning.. men inte mer. *du är för go du*
  • Mandi74
    Velour skrev 2010-02-13 00:33:53 följande:
    Det är faktiskt så långt ifrån verkligheten så det finns inte. Seriöst talat. Jag känner mig inte det minsta som iranier. Jag vet inte om jag ska säga tyvärr eller inte, men det är så det känns. Inte heller känner jag mig som svensk. Jag har inte vuxit upp med svenskar, inte tätt inpå, även om jag vuxit upp i Sverige.Jag är jag och sån är jag Men tack för att du tycker att jag är het. Första gången en tjej säger så till mig 
    Men har man det i generna så är det inte mycket man kan göra åt det, även om jag tror att miljön påverkar mer än arv så måste du ju ha lite iranie i dig.

Du är så bra som du är.. du ska inte ändra på dig, jag kyler ner dig om du blir för upprörd.
Svar på tråden Tråddödare forts....