• nerazzuri

Smisk

Vill höra era erfarenheter av smisk

• Svar på tråden Smisk
  • Anonym (Helge)
    Anonym (Smiskarn) skrev 2010-01-15 19:49:23 följande:
    e bara lite nyfiken på vad du svarade!!
    Haha, ja, det blev rätt så krystat... har försökt förträngt det hela, men det blev väl ett förlåt och "vissa gillar det", eller nå't ditåt...

Behöver jag berätta att det inte blev fler gånger med henne..?
  • Anonym (Smiskarn)
    Anonym (Helge) skrev 2010-01-15 19:59:21 följande:
    Haha, ja, det blev rätt så krystat... har försökt förträngt det hela, men det blev väl ett förlåt och "vissa gillar det", eller nå't ditåt... Behöver jag berätta att det inte blev fler gånger med henne..?
    {#lang_emotions_surprised}va det menar du inte? hade hon ingen humor??

som jag sa en gång, jag har haft många projekt men alla har inte blitt bra! jag vet i vilken kategori du sorterat in din upplevelse! men man lär så länge man lever!
  • Anonym (Helge)
    Anonym (Smiskarn) skrev 2010-01-15 20:02:38 följande:
    va det menar du inte? hade hon ingen humor?? som jag sa en gång, jag har haft många projekt men alla har inte blitt bra! jag vet i vilken kategori du sorterat in din upplevelse! men man lär så länge man lever!
    Äh, det var nog inte bara smisket, jag var väl kass för övrigt också kanske..
    skitsamma - bara att vandra vidare till andra äventyr!
    Kategori? Tja ännu en rolig erfarenhet bara!
  • Anonym (Smiskarn)
    Man ska inte ta sej själv på för stort allvar inte!
  • Anonym
    Anonym (Smiskarn) skrev 2010-01-15 19:25:36 följande:
    ok kom så får du lite smisk! finns i södra sverige! du?
    synd, mellersta sverige finns jag i
  • Anonym (Smiskarn)
    Anonym skrev 2010-01-16 08:27:24 följande:
    synd, mellersta sverige finns jag i
    fast jag är i mellersta oxå ibland, men är säkert för gammal! har passerat 40 du då?
  • Anonym
    Anonym (Smiskarn) skrev 2010-01-16 09:04:36 följande:
    fast jag är i mellersta oxå ibland, men är säkert för gammal! har passerat 40 du då?
    29
  • Anonym (Smiskarn)
    Anonym skrev 2010-01-23 13:57:13 följande:
    29
    oki, ja det hade vart trevligt iaf!
  • Anonym (gillar smisk)

Jag gillar smisk och har gjort klart det för min kk och han säger att han gillar det men ändå ger han mig inte smisk!!! Han har också lovat ta med rep och binda mig. Men det händer ju aldrig, blir bara helt vanligt sex varje gång ändå, så känner mig lite besviken nu!!!

• Anonym (smiskad)

Japp, har fått smisk och jag älskar det. Har blivit en riktig painslut. Min gubbe får gärna smiska min bara rumpa.

Svar på tråden Smisk