Smisk
Vill höra era erfarenheter av smisk
Vill höra era erfarenheter av smisk
Kul om man gillar det själv, tjejen gillar det och stämningen är rätt.
Från daskar på skickorna bakifrån till bunden, smiskad med gummipaddel och ridspö.
Jag gillar mer vad det gör för tjejen, hur hon reagerar, respons, stålsättning inför smärtan osv än att jag gillar att smiska.
Ibland får man offra sig för det stora goda helt enkelt.
vet personen som smiskar/piskar hur det ska göras så är det fantastiskt, helt klart.
härligt med dom här smisk-trådarna hehe
I mitt och killens förhållande finns smisk med som ingrediens där jag ibland får smisk på rumpan. För det mesta med hand och ibland med bältet. Det är oerhört upphetsande samtidigt som smisket även kan fungera på annat vis, exempel att ta bort stress.
Senast jag fick smisk var jag allmänt stressad och 'inne' i mina egna grubblerier. Det här påverkade hela samvaron med killen den dagen, nämligen jag orkade inte vara glad och umgås. Till slut stod han inte ut med det där och tog mig till sovrummet där jag fick en omgång med bältet. Efteråt kände jag mig väldigt lugn och avslappnad och hur den stunden avslutades lämnas åt fantasin 
Berätta gärna era erfarenheter!! :)
Det här är ju väldigt individuellt. En del skulle aldrig acceptera smisk, medan andra gärna vill ha det utan att de ens kanske vågar erkänna det.
Jag vill bli lagd över knät .................har helt säkert förtjänat det!!
hade jag bara vetat vart du e så .......