• nerazzuri

Smisk

Vill höra era erfarenheter av smisk

• Svar på tråden Smisk
  • Anonym (Smiskarn)
    Anonym (gillar smisk) skrev 2010-01-24 00:46:30 följande:
    Jag gillar smisk och har gjort klart det för min kk och han säger att han gillar det men ändå ger han mig inte smisk!!! Han har också lovat ta med rep och binda mig. Men det händer ju aldrig, blir bara helt vanligt sex varje gång ändå, så känner mig lite besviken nu!!!
    låter ju som han e rätt tråkig! jag hade givetvis gjort det så fort vi kännt att vi kan llita på varann till 100€ för det måste man i sånna lekar!
  • Anonym (Smiskarn)
    Anonym (smiskad) skrev 2010-01-24 01:01:26 följande:
    Japp, har fått smisk och jag älskar det. Har blivit en riktig painslut. Min gubbe får gärna smiska min bara rumpa.
    grattis!
  • jfsebastian

Kul om man gillar det själv, tjejen gillar det och stämningen är rätt.
    Från daskar på skickorna bakifrån till bunden, smiskad med gummipaddel och ridspö.
    Jag gillar mer vad det gör för tjejen, hur hon reagerar, respons, stålsättning inför smärtan osv än att jag gillar att smiska.
    Ibland får man offra sig för det stora goda helt enkelt.

• Burlesque

vet personen som smiskar/piskar hur det ska göras så är det fantastiskt, helt klart.

• Anonym

härligt med dom här smisk-trådarna hehe

• dreamtösen

I mitt och killens förhållande finns smisk med som ingrediens där jag ibland får smisk på rumpan. För det mesta med hand och ibland med bältet. Det är oerhört upphetsande samtidigt som smisket även kan fungera på annat vis, exempel att ta bort stress.

Senast jag fick smisk var jag allmänt stressad och 'inne' i mina egna grubblerier. Det här påverkade hela samvaron med killen den dagen, nämligen jag orkade inte vara glad och umgås. Till slut stod han inte ut med det där och tog mig till sovrummet där jag fick en omgång med bältet. Efteråt kände jag mig väldigt lugn och avslappnad och hur den stunden avslutades lämnas åt fantasin {#lang_emotions_wink}

Berätta gärna era erfarenheter!! :)
    Det här är ju väldigt individuellt. En del skulle aldrig acceptera smisk, medan andra gärna vill ha det utan att de ens kanske vågar erkänna det.

stressfri :)
  • Anonym (olydig flicka)

Jag vill bli lagd över knät .................har helt säkert förtjänat det!!

• Anonym (Smiskarn)
    Anonym (olydig flicka) skrev 2010-01-26 18:11:19 följande:
    Jag vill bli lagd över knät .................har helt säkert förtjänat det!!
    hade varit toppen! hade gärna gjort det!
  • Anonym (olydig flicka)
    Anonym (Smiskarn) skrev 2010-01-26 20:40:48 följande:
    hade varit toppen! hade gärna gjort det!
    Hehe.....kom och ta mig....
  • Anonym (Smiskarn)

hade jag bara vetat vart du e så .......

Svar på tråden Smisk