Smisk
Vill höra era erfarenheter av smisk
Vill höra era erfarenheter av smisk
Har tyvärr knappt blivit av mer än på skämt, men även då var det ett par år sen. Ska dock träffa en tjej som ska 'hjälpa mig' på torsdag. Hon tr dock betalt så det dröjer nog ännu ett tag innan jag får uppleva det på riktigt.
jag förstår inte det här med att bli slagen vid sex!?Men det kan ju ha att göra med att jag blev misshandlad som barn och sexuellt utnyttjad.För mig är smisk inte i hopkopplat med sex. En nyfiken fråga bara, alla ni som tycker om det, vad har ni haft för uppväxt?? Dominant Pappa eller mamma? sexuellt utnyttjad?
Denna helg har min man bestämt sig för att återställa vår överenskomna maktfördelning, som blivit lite svajig den senaste veckan, pga mycket jobb, stress, oväntade övernattande besökare mm.
Igår fick jag vid fyra tillfällen 30x4 handflator på vardera skinkan. Alltså 120 spanks per stjärthalva liggandes över hans knän i soffan, fyra gånger under dagen. Idag har jag fått tre gånger, och väntar den fjärde vid 21-tiden i kväll. Jag är mycket öm och varm om rumpan nu, så ser inte direkt fram emot det. Jag lägger mig alltid frivilligt över hans knä, med rumpan bar, när jag får tecken att det är dags. Om jag skulle tveka eller försöka slippa undan skulle det jag få det mycket värre...
Det här är vårt sätt för att jag ska återgå till att uppföra mej respektfullt, undergivet och kärleksfullt mot min man. Det blir lite si och så med mitt uppförande ibland när vardagen kommer emellan.
Hade jag varit medvetet olydig eller brutit mot någon av reglerna jag har att följa, hade jag blivit bestraffad utöver uppfostringssmisket. Då kommer mattpiskan eller ridspöet fram.
Jag får en del smisk/pisk under sex också, men det är inte så ofta längre. Han får det behovet tillgodosett ändå.
Det här har alltså varit en ganska extrem helg, men smisk får jag så gott som varje dag. Och ja, jag vill det här. Det ger mig lugn och harmoni, jag blir avslappnad och mår bra. Och älskar min man mer, för varje vända han ger mig.
Känner inte igen mig i en del av inläggen här.
För mig är inte smisk en del av en bestraffning. Det är ett steg i att förhöja njutningen. Kontrasten mellan smärta och njutning. Att få känna att jag lämnar över min kontroll och min njutning till mannen, fullt ut. Då kan jag njuta och slappna av.