Smisk
Vill höra era erfarenheter av smisk
Vill höra era erfarenheter av smisk
Jag är en småbarnsmamma som efter en tids svacka med min man har hittat nya eller kanske ur ett historiskt perspektiv nygamla roller i vårt förhållande. Jag kan var väldigt jobbig mot mina killar jag varit ihop med , det vet jag. En riktigt bitch men min nuvarande man tröttnade på mig en sen kväll och gav mig något som är rätt skämmigt att prata om. Nämligen smisk på bara stjärten! Han la mig över knät som en olydig tonårstjej och gav mig en lång omgång smäll med handflatan tills det sved jättemycket och jag blev alldeles röd och varm. allt var förstås förnedrande och skämmigt men underligt upphetsande. Sen dess har det blivit annorlunda.Och Bättre mellan oss! Han är meraMAN på något sätt och min nya undergivenhet gör det sexigare. Så här får man ju kanske inte känna . Kan man vara feminist ändå? jag har fått smisk många gånger sen dess (alltid när barnen är frånvarande eller sover och det är alltid som straff. inte som något lekfullt fnissigt, utan på allvar. Det gör det konstigt nog ännu sexigare. Ann
Härligt inlägg, Ann!
Mysigt att ni funnit varandra igen. Smisk kan verkligen föra två människor i en kärleksrelation närmare varandra! :)
har tyvärr inte så mycket erfarenhet av smisk kanske. men jag älskar tjejrumpor så jag smiskar gärna den som vill bli smiskad ;)
Fy fan vad jag skulle vilja bli smiskad just nu! Ikväll blir det att skicka ungarna i säng tidigt i kräva en ordentlig omgång av sambon...
Det är intressant och mycket upphetsande att både se och känna hur mycket min älskarinna behöver det varje gång vi ses vilket brukar bli ungefär en gång i månaden. Man kan riktigt känna känslan, både av hur stressen rinner av henne, hur hon slappnar av över mitt knä och hur en djup, dov upphetsning byggs upp i henne av smisket.
För mig ligger den stora kicken inte i att ge smisk i sig, det handlar om att se, känna vad det gör med henne. Utlämnandet, känslan av att bygga upp hennes kåthet, ha henne helt i min hand, ta henne längre och längre tills hon snyftar och ber. Ber om att få känna min kuk, ber om att få komma, ber om mer.
Beroendeframkallande...