Smisk
Vill höra era erfarenheter av smisk
Vill höra era erfarenheter av smisk
OT kan hända, men rätt intressant att det ligger närmare tillhands att förmoda att det är mannens dominans som ger sig uttryck, och mycket svårare att förstå att kvinnan aktivt väljer att vara undergiven.
Jag har ett behov av att få känna att jag blir bestämd över, att min kille bara bestämmer och jag har inget att säga till om, bara får bita ihop och finna mig i straffet han bestämt. Fast för oss har detta inget med sex att göra.
Tror också att det kan vara lättare att få utlopp för en dominerande sida. I vårt fall var det jag som förde in detta i vår relation o det tog ett tag innan han var med på noterna o vågade vara då hårdhänt som jag vill. Samtidigt hade han väl en lockelse till det fast han inte riktigt var medveten om det. Annars tror jag inte msn kan få någon att vara så sträng. Så fet kräver någon kombination av kärlek, omtanke och något dominant drag
Skulle behöva en man i närheten som bara är intresserad av att smiska mig! Min man går i te igång på det, men jag känner att jag behöver det mer o mer för varje dag! Är en olydig flicka!!!
Vadå inte får? Det kan väl inte han bestämma. Hade det varit av er satta regler som ni använder för att ge honom en amledning till att ge dig den smisk du vill ha, då hade det varit ok. Vi har satt lite regler som är satta så att det går arr undvika att bryta dem men samtidigt är de så att det är i princip omöjligt att undvika det helt. Det är också med avsikt- jag skall helt enkelt inte kunna undgå smisk även om jag verkligen försöker, det är inte meningen att det skall gå. Vill jag å andra sidan ha mer kan jag alltid bryta medvetet.
Fick "smisk" ikväll igen! Fyra kvällar på sex dagar. Vi är inne i en BRA period! :)