• nerazzuri

Smisk

Vill höra era erfarenheter av smisk

• Svar på tråden Smisk
  • Anonym (smiskad)
    dessan59 skrev 2012-06-24 18:22:44 följande:
    jag förstår inte det här med att bli slagen vid sex!?Men det kan ju ha att göra med att jag blev misshandlad som barn och sexuellt utnyttjad.För mig är smisk inte i hopkopplat med sex. En nyfiken fråga bara, alla ni som tycker om det, vad har ni haft för uppväxt?? Dominant Pappa eller mamma? sexuellt utnyttjad?
    Inga dominanta föräldrar och har inte fått smisk eller blivit utnyttjad som barn.

Då jag bara är sexuellt undergiven så är smisket en del av sexet. Jag är lite av en painslut och går igång rejält på att han smiskar och piskar mig. Han styr även över mina orgasmer och låter mig komma nära många gånger, vilket kan kännas som rena tortyren och värre än smisket. När jag väl får tillåtelse att komma är det i regel minst fyra orgasmer i rad, ibland fler, dvs multipla. Det är å andra sidan mycket angenämt och värt hela resan dit....
  • Anonym (otk)

Jag har nästan fått orgasm av vanligt handsmisk över knäet. Smisk är njutning för mig. Och känslan av utsatthet, undergivenhet och litenhet. Sen kan jag njuta av själva undergivenheten i sig om jag får hårdare och mer bestraffande smisk. Ont som fan gör det och jag gillar egentligen inte smärta någon annanstans så bröstklämmor eller liknande är inte min grej alls och skulle han tillämpa det som straff så skulle jag bli olycklig och ärligt fundera över relationen. Obehagliga straff är ok men de får inte avvika för långt från det jag kan uppfatta som kärleksfullt eller går igång på för då faller det.

För att svara på den där andra frågan om uppväxt. Inga dominanta föräldrar. Ingen misshandel. Inga övergrepp. 

• dessan59

Anonym(harmony)

har jag varit olydig åker mattpiskan fram, regler jag har att följa? Han får sitt behov tillgodosett??

Allt i mina öron handlar mycket om mannens behov av att styra och att dominera! undergivenhet, vem vill vara det? Förklara gärna

• MsMagnolia

M

dessan59 skrev 2012-06-24 20:00:49 följande:
    Anonym(harmony)

har jag varit olydig åker mattpiskan fram, regler jag har att följa? Han får sitt behov tillgodosett??

Allt i mina öron handlar mycket om mannens behov av att styra och att dominera! undergivenhet, vem vill vara det? Förklara gärna

Vill du verkligen förstå eller vill du bara ha en enkel förklaring?
  • Anonym (harmony)
    Anonym(harmony)

Haha, tillåt mej att skratta högt!
    Det har tagit mååånga år för honom att acceptera och förstå att JAG VILL det här och behöver det här. Första gången jag nämnde att det ska svida lite när man har sex höll han på att svimma! Han hade aldrig ens fantiserat om analsex t ex. Han har behövt många och långa samtal och provat sig fram och dragit sig tillbaka. Hos honom fanns det inte naturligt, satt djupt inne.

Jag älskar mina regler och mina begränsningar och konsekvenser, de gör livet så mycket enklare. Jag njuter av att bli omhändertagen och lotsad genom livet. Han äntligen har lärt sig att han har rätt att njuta av att ha kommandot, vara min styrande man, som har ansvaret och rätten att besluta i och om vårt gemensamma liv.
  • Anonym (harmony)
    Anonym(harmony)

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m65269481.html
    I den här tråden kan du läsa lite mer, och förhoppningsvis förstå litte bättre vad det handlar om.
    Finns fler liknande trådar, men den här är väl kanske den mest aktuella just nu.
  • Anonym
    Anonym(harmony)

hur kan man förklara  vad man tänder på? det är ju bara liksom en del av ens personlighet? även om vissa förhållanden är byggda på d/s, så finns det ju också många många andra där paret bara har maktfördelning när det kommer till sängkammaren.. 
  • MsMagnolia
    Anonym (harmony) skrev 2012-06-24 21:57:47 följande:
    Haha, tillåt mej att skratta högt!

Det har tagit mååånga år för honom att acceptera och förstå att JAG VILL det här och behöver det här. Första gången jag nämnde att det ska svida lite när man har sex höll han på att svimma! Han hade aldrig ens fantiserat om analsex t ex. Han har behövt många och långa samtal och provat sig fram och dragit sig tillbaka. Hos honom fanns det inte naturligt, satt djupt inne.

Jag älskar mina regler och mina begränsningar och konsekvenser, de gör livet så mycket enklare. Jag njuter av att bli omhändertagen och lotsad genom livet. Han äntligen har lärt sig att han har rätt att njuta av att ha kommandot, vara min styrande man, som har ansvaret och rätten att besluta i och om vårt gemensamma liv.

• Anonym (inte 24/7)
    Anonym (harmony) skrev 2012-06-24 22:16:09 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-9-191/m65269481.html
    I den här tråden kan du läsa lite mer, och förhoppningsvis förstå litte bättre vad det handlar om.
    Finns fler liknande trådar, men den här är väl kanske den mest aktuella just nu.
    Den tråden tycker jag är helt missvisande eftersom den pekar på 24/7-förhållanden och där många tycker att det är helt ok att mannen bestraffar kvinnan för att bordsduken ligger fel.
    Det finns de som bara uppskattar det i sovrummet och det ena är inte mer rätt eller fel men det kan lätt bli en kraftig vinkling i den tråden.
  • Anonym (VillHaSmisk!)
    Anonym (inte 24/7) skrev 2012-06-24 22:49:57 följande:
    Den tråden tycker jag är helt missvisande eftersom den pekar på 24/7-förhållanden och där många tycker att det är helt ok att mannen bestraffar kvinnan för att bordsduken ligger fel.
    Det finns de som bara uppskattar det i sovrummet och det ena är inte mer rätt eller fel men det kan lätt bli en kraftig vinkling i den tråden.
    Du tycker att den tråden är "helt missvisande", men avslutar med att "det ena är inte mer rätt eller fel"?

Om du inte trivs med 24/7 så är det helt okej för mig. Men vad har du för anledning att rackar ner på de som faktiskt gör det?

Tips på läsning i ämnet:
    www.lessthanthree.se
Svar på tråden Smisk