• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Java

....glömde säga att jag redan fått diagnosen för det: GAMMAL!!!

• Fröken positiv

Ja du gumman, det är åldern! Jag var alltid bäst på efterfesten men nu vill jag sova vid 11!
    Hur blev det så?

Det är nog säkrast att checka in barnen i gaduroben tillsammans med jackorna. Jag tror inte att jag kommer att ha ögon för något annat barn än mitt eget. Hur underbara Albin ocgh Hugo än är.
    Eller det kanske är dags att ta med makarna så att de kan ha sina söner i knäet?

Det finns väll ingen charmigare än en aspackad blondin som sjunger "Snickeboa hopp falleri.."
    Vilken underbar bild jag fick på näthinnan!!!

• Java

...faran är att jag faller in i fel text darling. Unversitetet förstörde dessa vacka barnvisor, med icke rumsrena texter. Bamse, Emil, Satltkråkan etc.... oj, oj, så dessa texter låter. En ap-blondie kan lätt plocka fram fel text då. och jag vill ju inte att H skall behöva skämmas.

Annars tycker jag fatiskt att det vore trevligt att ta med männen nästa gång. N har varit lite blyg. Han vill ju inte råka ut för att någon sträcker fram näven och säger "hörde att du också hade fel på spermierna"....(vet ju någon som fått den hälsningsfrasen IRL!!!! )

• Java

visst vet du vilka texter jag syftar till förresten?

• Fröken positiv

Joja mennsan! Man har ju varit på kårfester.

Jag lovar att inte överfalla N och jag kan garantera att vargen aldrig skulle säga något dyligt. Han är ju egentligen superblyg han också. Grabbarna kunde ju sitta och titta på varandra i ett hörn med var sin son i knäet och sedan kunde vi stå för underhållningen.
    Det vore något!
    Brukar inte Golden Hits ha kareoke!?!?! Detta fantastiska vattenhål!

• Java

skall käka sen middag nu, är tillbaka med svar om ca 30 min Var kvar då!!!! *order* och ryck med dig vargen då!

• Zeke sur

Nä fram med texterna nu!!!

• Zeke sur

Är ni inte mätta ännu????

• Hstintan

Jag vill också vara med i fylleslaget
    Är det vin med så hänger jag med ett bra tag. Spritintag gör mig dock full, ful och sömnig

nu är det lottning inför VM-fotbollen. Hur trååååkigt som helst.

ska spela lite tetris istället.

• Zeke sur

Men stintan!?!??!

Jag har hört att man super brudarna snygga?!?!

Aldrig hört någon bli ful av sprit?!?!

Svar på tråden Dansar med vargar!