• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Hej FP, Zeke och Iors också

• Majblomma12

Hej Stintan!

Tok-Zeke.

• Zeke sur

Jag har väl inte gjort/sagt ngt?!?!

• Hstintan

är det kvinnohandel på gång, zeke?

• Zeke sur

Är ju lite kräsen då men visst kan det väl vara trevligt med lite extra sällskap ibland!!

Funderar din karl också på att sälja!???!

• Fröken positiv

Hej Stintan: Zeke tänker byta ut mig mot en yngre och smalare förmåga Han är inte imponerad av min jättemage! (som jag själv tycker är alldeles, alldeles underbar)

• Java

stintan: vill också ha en sådan! Dyr, men fin blir man. Fattade du hur den funkade? det är liksom tre tänger i ett, och sedan blir håret ängla likt . (vet att vidal sasson har en liknande för ca 300 kr. Men jag vill ha denna....)

zeke: du får mig gratis!! jag är ju redan din BB Inga CD i världen kan få mig att ändra mig!! och jag vet att du är världens snällaste!

• Majblomma12

FP, då bör han nog leta någon annanstans än i den här tråden, där vi är många med blivande jättemagar och breddökande rumpor och andra kroppsliga förändringar av mindra estetiskt tilltalande natur...

Svar på tråden Dansar med vargar!