• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Lillebror ringde precis. Han har bokat en resa till Egypten över nyår. Blir så avis att jag kan smälla av!

Stintan du kan aldrig bli ful, ett gulligt litet spöktroll som du!

• Hstintan

Vargen då måste du dricka dubbelt så mycket och dubbelt så snabbt

FP:

• Hstintan

Egypten över jul. Ja, varför inte Värma frusna själar.

Men snö är ju också härligt. Och det ska jag ha i nyår för då bär det iväg till Jämtland. Snösäkert?

• Hstintan

Jag förlorade... På dem igen. Jäkla tetrisproffs.

• Zeke sur

DEt funkar inte på mig!!!

Jag brukar dricka dubbelt så mycket på halva tiden och sedan lägga av runt midnatt för att det inte biter!!

• Java

FP: vagen och N är inte helt olika varandra!! det vet jag. De påminner om varandra till sätt och stil! och dessutom vet jag att zeke aldrig skulle öppna med en sådan öppningsfras

Zeke: Texterna ...de kan man inte skriva här. jag skulle bli anmäld för "förargelseväckande beteende" och "våld mot yttrandeförordningen"...el dyl

Men jag viskar: bamse knullar Lillaskutt i baken, svansen kittlar skönt när man är naken....osv....*SKÄMS*

Stintan: det är party i tråden. Vin, vin, vin, vin SLURP!!!!

• Hstintan

Jag brukar lägga mig vid midnatt

jag vann en tetrismatch

• Fröken positiv

Ja, antingen ska det vara mycket snö och kallt eller sol och bad, inte något jäkla regnande! Jag har ju flygförbud så det blir ju ingen resa i år men nästa år (när vi blir rika på föräldrapeng och barnbidrag ), då ska vi ut och åka!!

Varför spela tetris när du kan hänga med mig och vargen? Totalt obegripligt...

• Hstintan

jag hinner ju med båda delarna

Svar på tråden Dansar med vargar!