• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Stintan: Inte alls! Jag gör inte heller så många knop här hemma. Zeke sköter det mesta. Vi har en bra uppdelning av sysslorna som föll sig naturligt efter några år.
    Imorgon ska han nog hjälpa mig med mitt extraknäck, de pengarna kommer ju honom till nytta också så det är väl inte mer än rätt

Hoppas att alla som lyser med sin frånvaro har en trevlig helg!

• Java
    ropen skalla, hemmamän till alla

....själva har vi städerka just pga av att ingen vill städa. tvätt tycker jag också är ok. N gillar att laga mat, så det får han göra. Jag sköter barn och allt annat praktiskt! renoveringar, ekonomi, deklarationer och allt där planering och ordning är A och O!

Annars då beans? hur mår ni?
  • Fröken positiv

Prima liv, vännen!
    Jag har alltid sagt att jag vill ha en Nanny. Jobbade som au pair själv i unga dar och vet hur dessa utnyttjas till fullo

Vargen sitter i soffan och slötittar på en Bondrulle. Jag har myror i benen och svårt att sitta still.

Hur är det med Pavan och Hugoponken?

• Java

pavan mår prima, hugo mår prima, N mår prima. N och H skall nu firra gott käk till deras slitna morsa

I morgon bitti blir det babysim igen. Själv har jag precis fårtt ett gott glas vin och en stund för mig själv. Känns sååå bra!

Bondrulle, ryck upp den där gamla vargen och säg att pavan vill ha honom HÄR!! Plats vargen

• Fröken positiv

Åh, vad det låter gott med ett glas vin. *dregglar* Det är verkligen lite supa i tråden nu förtiden. Annat var det förr!
    Vargen kom hem med klirrande grpöna kassar idag så jag antar att han planerar spendera morgonkvällen med sin gräsänklingskompis.
    Va! Lämna sin stackars gravida kvinna hemma alldeles ensam en lördagskväll. Får man det?!?

• Java
    jag älskar numer de gröna kassarna!!! bjällerklang...

Sluade amma helt förra helgen. Så nu är det fullt fram för VIN Hade ingen mjölk att erbjuda längre. Så då kunde jag lika gärna sluta. Det tog slut helt enkelt. Så nu blir det välling för gossen.

srattar för mig själv om vissa på-fyllan-inlägg visst var det PT som hade några riktiga godingar??
  • Fröken positiv

Japp! Det var kära PT, mat och dryck det var hennes grej.

Vi får väl se om det biter på vargen imorgon, då kanske han kan komma med något roligt

Vad säger Hugo när han blir bortstött från sin moders barm? Det kan väl inte vara populärt eller?

• Java

barmen är fortfarande hans! Han har bara fått ny sugpropp Vällingen serveras i samma mjuka famn och ibland med uppdragen tröja så han får hud.

Nästa gång jag träffar vargen skall vi dricka SPRIT!! jag, vargen och prickis medan du och ior sitter och skäms med varsin juice . Frågan är om inte jag och Prick däckar innan han tar sitt första snesteg

• Fröken positiv

Fyyyy, vad orättvist!
    Fast vid närmare eftertanke är det HELT ok. Kommer allt ihåg hur FP mådde dagen efter, varje gång! Ingen rolig historia. Kan inte dricka två glas längre utan att halva morgondagen är förstörd.
    Jag och Ior sitter gärna med våra små knytten och myser medan ni beter er

Försök bara inte att dricka ikapp med vargen. Det ä verkligen ingen bra idé!!

• Java

....med era små knyten!!!! NÄE...med alla små knyten!! Vart skall Hugo och Albin vara när vi står och sjunger karaoke??? men han kan gott sitta i mitt knä när jag dricker sprit. Däremot så gör vi inga riskabla lyft och kast då!!

Men lova mig att stoppa mig om jag börjar köra Emil och Madicken på kareoken

Vet att morgondagen är förstörd efter en helkväll....så var jag aldrig förut!! då var man partypingla och mådde ändå OK. Kunde festa flera dagar i rad, utan större besvär!!

Svar på tråden Dansar med vargar!