• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

SS: Jag har diskat och tvättat en maskin tvätt. Den ska nu hängas och sedan blir det en laddning till. På eftermiddagens program står strykning.
    Sedan är det dags att skriva listan för julkorten.
    Ahhh, känner mig som Brie i DH

• Amadea

Nu har jag ätit tle små letter
    (tre små rätter)
    Är mätt & belåten.

God hemma fru är jag alltid

• Fröken positiv

Mmmmm, kinamat *drömmer mig bort till en strand under vajande palmer på Tioman* (Zeke, du vet vad jag menar)

• Fröken positiv

Som en riktig hemmafru ska jag nu titta på Oprah samtidigt som jag stryker.

• Fröken positiv

Amadea: Det är tur att vi inte fikar lika ofta på mitt jobb. Då hade jag nog rullat fram vid det här laget.

• Amadea

De blev en kopp te & det blir man inte fet på
    Nu ska jag snart dra mig hemåt för den här veckan

Nice med Helg!!

• Fröken positiv

Amadea: Duktig flicka! Själv har jag precis belönat mig själv med en liten skål ostbågar.
    Trevlig helg på dig också!

• Hstintan

Vad är det för hemmafru-fasoner

♪♪♪ åååå tjejer ååå tjejer: Vi måste höja våra röster för att höras ♪♪♪

jag som funderar på om jag ska anlita min man för städning. Att jag betalar honom en summa i månaden mot att han håller städat här hemma. Dammsuger, dammar, städar badrummen och köket. Jag vill ju inte. Och tycker inte att jag har tid heller. Jag har minus 2 timmar varje dag (res- och iordningsställningstid) mot för honom då han sitter hemma och jobbar.

Sen kan jag sköta tvätt för det är rätt ok tycker jag. Och ibland hjälpa honom med middagslagning. Kanske ...

Resultatet blir att han får lite mer pengar att röra sig med och jag får ett sundare hem. Han får lön för mödan. Och jag slipper möda mig. Låter det konstigt?

Svar på tråden Dansar med vargar!