Min morfar akte ambulans till sjukhuset igar morse o ligger dar nu med tydligen lunginflammation. han borjade i tisdags o hosta, o sa fick han sadan hog feber som bara blev varre o varre, sa han akte ambulans in o var lite battre igas sa mamma, men i morse var han mycket samre igen dom har satt in 2 olika antibiotika men inget verkar hjalpa annu.
Han e 85 ar, en stark manniska som ar possitiv o livsglad, fick prostatacanser for 4 ar sedan, lakaren sa att han inte beh medecin da, men nu i Julas sa kollades det igen o da hade prostatan vuxit, sa aven cansern, sa han fick medecin nu for nagra veckor sedan for det, bade tabletter o spruta, o efter detta blev han sa sjuk, immunforsvaret lagger av, men mamma o min moster upptackte dom hemska biverkningarna genom fass-boken, o lakaren hade inte informerat mycket om det, men anda har man canser sa maste man ju ta medecin som sags for o bli hjalpt, men nu e han sa dalig sa vi vet inte om han kommer o klara sig...
vi e sa ledsna alla, o jag kanner mig sa maktlos over o vara har borta, jag vill bara aka hem nu o vara dar..