• Mackenzie Grace

USA tråden!

USA tråden, going strong!

Vi som hänger här är lika olika som landet vi bor i, eller bott i, och det funkar utmärkt. Nya trådmedlemmar är jättevälkomna, även om ni inte bor i USA. läs gärna om oss i presentationstrådarna som finns så att ni får er en uppfattning om vilka det är som hänger här.

Föregående trådar:

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m48150328.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45913419.html

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41370736.html

PRESENTATIONS TRÅDAR

Nr. 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28583842.html

Nr. 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m31651078.html

Nr. 3
    www.familjeliv.se/Forum-5-175/m38416715.html

Nr. 4
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m41372386.html

Nr. 5
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m45736163.html
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-09 17:11
    Tråd för alla som är intresserade att flytta till USA;

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34504074.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-03 05:38
    För oss som vill bli amerikansk medborgare;

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m53324942.html
  • Svar på tråden USA tråden!
  • julmusten

Vad faaan heter snowglobe pa svenska?? Sana dar sma snoburkar som man skakar liksom??

• MrsMcGlaun

Tror ni har för mycket fredagsmyyyys med rödtjut här i tråden...{#lang_emotions_cheers}
    Ni verkar ju lite snurriga minnsan!

• southernbelle

Julis, snökula eller snöglob tror jag att det heter.

MMG, nope inge rödvin, men det är ju inte helt oväntat att jag är lite snurrig och ditsy ändå liksom...
    Sitter med två killar i soffan och dom kollar på nån tråkig engelsk film så jag roar mig med att titta på FL.

• julmusten

Ja det var nog bra Sweden. Jag har skrivit bubblor man skakar om just nu, men snokula latr lite battre.

MMG, man blir lite knapp nar man inte far sova is all I have to say!! Behovs inget vin har inte med andra ord.

Saargr, jag blir inte det minsta chockad av att du har flashat folk, darimot sa blev jag lite forvanad over att du inte alltid varit mormon. Det trodde jag av nan anledning.

• Nena70

Tack tjejer, nu har jag fått kvällens fniss avklarat. Jag kan också vara med och visa lapparna, om det behövs - helst C-varianten, så det får bli rätt snart. Apropå att visa lapparna - tror jag ska lägga upp en bild i FB-tråden.

• julmusten

Nena, kan du inte visa lapparna i dina fina bla blanka byxor??

• southernbelle
    julmusten skrev 2010-01-30 04:55:36 följande:
    Nena, kan du inte visa lapparna i dina fina bla blanka byxor??
    haha i löv dom brallorna! Nena topless i shiny pants vore nåt.

Saarg, visst är det väl så att det bara är du i din familj som är mormon va (jag menar din familj som i mamma, pappa o syskon)? Du vart det efter du kom hit, eller har jag missuppfattat det hela?
  • Sweden

Ja man blir verkligen knapp av somnbrist (aven om det slank ner ett par martinis ikvall som kan bidra till virrigheten). Jag har en gammal granntant som de senaste manaderna borjat hora samre och samre och har sin tv pa hogsta volym varje kvall, vi har inte sadar jattelyhort i vart rowhouse men jag kan nastan hora vad hon kollar pa for program om jag verkligen lyssnar. Hon stanger av burken runt 11-12 taget men innan det blir det ingen somn for mig Runt 12.30 brukar Caden vakna sa det ar knappt vart att somna innan dess anda.

• rasajj
    julmusten skrev 2010-01-30 04:48:33 följande:
    Ja det var nog bra Sweden. Jag har skrivit bubblor man skakar om just nu, men snokula latr lite battre.MMG, man blir lite knapp nar man inte far sova is all I have to say!! Behovs inget vin har inte med andra ord.Saargr, jag blir inte det minsta chockad av att du har flashat folk, darimot sa blev jag lite forvanad over att du inte alltid varit mormon. Det trodde jag av nan anledning.
    Naha, har har man inte lyckats overtyga folk att man ar i det narmaste helgonlik

Jag 'hittade' mormonkyrkan nar jag var 14, med hjalp av broderna Herrey. Jag doptes forst som 17 aring, eftersom det var forst da jag fick tillstand fran mina foraldrar. Min 'hel'syster var medlem ocksa ett tag, men har numera lamnat kyrkan. Min 'halv'syster ar medlem sedan ca 5 ar tillbaka.

Min man daremot ar fodd och uppvuxen i Kyrkan.
    'The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so.'
Svar på tråden USA tråden!